2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:

Bijdrager
    hen3

iMac 27" icm Yosemite ziet EyeTV 200 niet

Van een vriend heb ik een Elgato EyeTV 200 gekregen. De originele software draait sowieso niet meer (“copyright 2003-2005”), maar daar is inmiddels versie 3.6.7 voor in de plaats en dat draait prima onder Yosemite. Alleen kan de aangesloten hardware niet gevonden worden. Als ik op dezelfde poort en met dezelfde kabel een externe HD aansluit gaat dat zonder probleem. De EyeTV 200 krijgt overigens wel voeding, want het groene lampje brand aan de voorzijde.

Bijdrager
    hen3

Hmmm… ik denk dat ik een workaround heb gevonden. Bij Systeemoverzicht werd wel de eerder genoemde hard disc gevonden als firewire device. Aangezien er een doorlus mogelijkheid op die behuizing zit heb ik daar de Elgato EyeTV op aangesloten. Nu wordt hij wel gedetecteerd en is de software inmiddels klaar met zoeken.
    Nu is het zo dat de EyeTV in eerste instantie via een kabel en een FW400-800 verloopstuk was aangesloten en dat dit niet werd geaccepteerd. Inmiddels is de hard disc met dezelfde kabel en verloopplug aangesloten en wordt ie dus wel gezien.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.