16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Q:
    Bijdrager
    sYnDaEx

.

.

Bijdrager
    b.a.j.koopman

Kijk eens onder System Preferences > Displays > Color of het kleurenpallet toevallig op een verkeerde instelling staat. Standaard staat hij op Color LCD ( dacht ik ).

Bijdrager
    sYnDaEx

.

Bijdrager
    sYnDaEx

.

Bijdrager
    jobz

Of bel even met Apple. Als het een nieuwe is leveren ze (nu nog) uitgebreide telefonische service.

Bijdrager
    b.a.j.koopman
    sYnDaEx op 08 augustus 2012

En waar moet hij op staan dan?

Zoals ik zeg staat hij standaard op Color LCD……

Bijdrager
    sYnDaEx

.

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot

Gele schermen is een relatief veel voorkomend probleem veroorzaakt door een productie fout. Je moet gewoon om een nieuwe vragen als ze er zelf niet over beginnen, je hebt een ondeugdelijk product gekregen.

Bijdrager
    Maverick9898

Maar zijn die gele schermen ook niet deels door het hard worden van de lijm? Ik dacht dat dat ook een veel voorkomend probleem was bij iMacs.

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot

Het maakt niet uit waar het door komt (het heeft inderdaad met de lijm te maken), het blijft een productiefout.

Bijdrager
    sYnDaEx

.

Bijdrager
    computer space

Volgens mij vind je 6500K wat warmer dan de wellicht 9300K van je TV.

Bijdrager
    sYnDaEx

.

Bijdrager
    Maverick9898

Maar droogt die lijm niet op dan? Dat dacht ik in ieder geval;)!

Daar werd jaren geleden heel spastisch over gedaan met de eerste modellen 21,5 inch en 27, maar volgens mij werd toen geconcludeerd dat je moest wachten….

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot

Het is natuurlijk onzin dat je als consument zijnde moet ‘wachten’ tot dat die gele tint weg gaat. Als hij weg gaat, want ben je 6 maanden verder dan ligt de bewijslast bij jou.
    Je behoort gewoon een goed product te krijgen punt uit. Als je een TV koopt met rare kleuren ga je toch ook niet zitten wachten totdat ze weg gaan?

Bijdrager
    Maverick9898

Dat is zo, maar in mijn herinnering duurde dat een week oid. Maar goed als het zo lang geel blijft moet ie wel terug ja;)!

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.