4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Yannes

iMac 27" – Black Spots issue

Ik heb sinds 31 december 2009 een 27″ iMac C2D (uit week 51). Sinds het begin werd ik steeds al geconfronteerd met black spots bij het booten waar het hele scherm wit is. Op sites zoals OMT en Google zie ik dit nu ook duidelijk en het lijkt wel of die black spots steeds erger worden. Ik heb een vrij lichte variant als ik het vergelijk met mijn mede slachtoffers.

Ik vroeg me af of ik naar de A-Mac APR zal gaan om het te laten fixen, want ik zit nog net binnen de garantie tijd van een jaar. Ik ben alleen bang dat ze het zullen zeggen dat het probleem niet erg genoeg is om een nieuw display via de garantie te krijgen. Ik zou dit probleem wel graag hebben opgelost, aangezien ik deze iMac over 1.5 jaar toch wil verkopen en dat ik daar geen problemen mee krijg omdat het beeldscherm niet optimaal is. Zelf heb ik alleen last van dit probleem tijdens het internetbrowsen. Overigens heb ik ook nog een lichte yellow tint rechtsonder in mijn scherm.

Ik kan helaas geen foto’s nemen, de camera’s hier in huis zijn een drama. Hier meer info en foto’s: http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=861355

Hebben de APR’s nou ook veel te maken met black spot issues (naast yellow tint probleem) en kan ik mijn scherm laten vervangen via de garantie?

Alvast bedankt!

Geblokkeerd
    Anoniem

Dat linkje gaat over iCal problemen….

Bijdrager
    Thomash

Je mag best veeleisend zijn. Apple presenteert haar producten als ‘fantastisch’ ‘ongelofelijk’ etc.

Het scherm is een super duper alles mooi IPS scherm, aldus Apple. Als er echt iets mis mee is (lees gele wazen zwarte vlekken) moeten ze gewoon een nieuw scherm erin zetten.

Bijdrager
    Yannes

Ik heb toch maar even een telefoontje gepleegd. En die man aan de telefoon van A-Mac had schijnbaar nog nooit van het “yellow tint” probleem gehoord, black spots ook niet. Hij zei dat ik maar even langs moest komen en als ik dat binnen de garantietermijn doe dan zouden er geen onderzoekskosten aan verbonden zijn.

Nu nog even me pa overhalen zaterdag mee te gaan.:lol:

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.