4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    Jeroen

iMac 27" 2011 strepen in scherm

Hallo,

Vanmiddag had ik een stuk of 20 foto’s open staan op mijn iMac. Vervolgens wou ik via Mission Control even alle openstaande vensters bekijken en begon mijn Mac dit te doen:

Hierna Mission Control verlaten en toen knipperde het scherm tussen normaal en bovenstaand. Na een reboot niks meer gemerkt.
    Dit lijkt me niet helemaal goed.. Ik vermoed dat de grafische kaart dit probleem veroorzaakt.

Ik heb ondertussen een beetje genoeg van mijn iMac. Nog geen half jaar geleden mijn iMac in totaal 4 keer terug moeten sturen vanwege problemen met het scherm: Zie hier. En nu dit!

Hoewel ik na een reboot bovenstaande niet nog een keer voor elkaar heb kunnen krijgen, krijg ik niet echt het idee dat deze machine het nog een aantal jaren vol gaat houden zonder problemen.

Nog suggesties of tips?

Jeroen

Bijdrager
    TheBigZ

Bijdrager
    Moriarty

Bijdrager
    mhoeve

Had ik een half jaar geleden opeens ook. Lag inderdaad aan de videokaart en was een bekend probleem waarvoor een vervangingsprogramma liep. Werd bij mij kosteloos vervangen, zelfs de iMac kwamen ze ophalen en weer gerepareerd terugbrengen. Ik zou zeggen, neem even contact op met Apple Support.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.