12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:

Bijdrager
    Appeltje50

iMac 27″ nieuwste generatie aansluiten op xbox one

iMac 27″ nieuwste generatie aansluiten op een xbox one,

Welke speciale kabels heb je hier voor nodig???

Bijdrager
    djneo

De 5K imac (elke 27 inch imac na 2014) heeft helaas de functie niet meer om als target display te werken. dus helaas kan dit niet meer

https://support.apple.com/nl-nl/HT204592

Bijdrager
    Appeltje50

Ah dat is balen 😔😞😒

Bijdrager
    Appeltje50

Een Ps4 kan wel of ook niet??

Bijdrager
    madcat

Ik heb er ook wel eens naar zitten kijken (ik heb een imac uit 2013 die nog wel target mode ondersteund) en volgens mij werkt dat ook alleen met apple spullen.

De enige manier is om een HDMI input convertor te kopen en die zijn best prijzig. (in tegenstelling tot een hdmi output convertor)

Bijdrager
    Appeltje50

<p class=”cite”>madcat op 17 januari 2018 om 16:49</p>
    Ik heb er ook wel eens naar zitten kijken (ik heb een imac uit 2013 die nog wel target mode ondersteund) en volgens mij werkt dat ook alleen met apple spullen.

De enige manier is om een HDMI input convertor te kopen en die zijn best prijzig. (in tegenstelling tot een hdmi output convertor)

Kan het ook niet via thunderbolt???

Bijdrager
    djneo

Nee ook met een ps4 werkt het niet, want een iMac 27 nieuwe dan 2014 kan niet als monitor werken

Bijdrager
    Appeltje50

<p class=”cite”>djneo op 17 januari 2018 om 23:22</p>
    Nee ook met een ps4 werkt het niet, want een iMac 27 nieuwe dan 2014 kan niet als monitor werken

En als je een kabel hebt van thunderbolt port naar HDMI kabel? 🤔 zo iets las ik op internet..

Bijdrager
    stel maar

Moderator
    Night

Alle “oplossingen” die je op het internet vindt of mogelijk ‘ergens’ gehoord’ hebt zijn van toepassing op iMacs van vóór 2014. Het is gewoon onmogelijk. Punt.

Bijdrager
    Appeltje50

<p class=”cite”>Night op 18 januari 2018 om 20:47</p>
    Alle “oplossingen” die je op het internet vindt of mogelijk ‘ergens’ gehoord’ hebt zijn van toepassing op iMacs van vóór 2014. Het is gewoon onmogelijk. Punt.

U heeft gelijk! Bedankt voor het meedenken allemaal 👍👍

Bijdrager
    Wauters

Bootcamp -> Windows 10 -> XBOX streamen

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.