7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    kenmasters

iMac 266 doet niks meer.

Ik heb een probleem met mijn imac 266. Na het verplaatsen doet ‘ie helemaal niks meer. Ik snap er niks van. Heeft iemand een idee of dit een bekend probleem is en wat je eraan kunt doen?

Bijdrager
    4iam

had zelfde probleem. de SDRAM module losgemaakt en weer teruggezet. daarna weer als een :apple: -tje.

Bijdrager
    kenmasters

Bedankt, ga ik ff proberen. Nu maar hopen dat ’t werkt.

Bijdrager
    Aiko

Zoniet, dan helpt veelvuldig en / of langdurig klungelen met de stroomdoos en ingeduwde stekker wellicht. Althans, als het probleem is dat de computer niet opstarten wil…

Voorheen zat de stand van de stekker achter in de computer nog ‘precies goed’ maar door de verplaatsing zit het nu ‘niet goed’ meer. Mijn Bondi Blue macje heeft dezezelfde kuur, wat er slechts eentje van velen is… De computer langdurig van de stroomtoevoer afsluiten wil ook wel helpen in deze situatie.

Maar wat is eigenlijk precies het probleem? Dat de computer niet meer aan wilt als je op de aan-knop drukt…? ‘Helemaal niks meer’ is niet zo beschrijvend.

Bijdrager
    awi

precies, overal even aan friemelen kan wel weer eens helpen. Dus: openmaken en aan de verschillende stekkers rammelen, erin eruit.

Heb zo weer eens een G4 aan de gnag gekregen, doos open en aan de stekkertjes van de HD rammelen—-> BOINGGGGG

Bijdrager
    moniqi73

ik leef met je mee….sinds 3 dagen is mijn IMac 400 SE na 3 jaar trouwe dienst, er mee opgehouden. Zelfde verhaal, HELEMAAL NIETS…..
    Blijkt het power-analog board te zijn, reparatiekosten 335,- euro..
    pijnlijke momenten.

Bijdrager
    kenmasters

Of het het geheugen is geweest of een van de kabels weet ik niet maar hij doet het gelukkig weer prima. Bedankt voor de tips allemaal! :D

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.