17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Q:

Bijdrager
    macroni

Imac 24″ Release

De Imac 24″ werd in september 2006 gereleased. Ik sta op het punt zo’n nieuw monstertje aan te schaffen, maar twijfel toch even of er geen update komt. Graag had ik even jullie mening gehoord. Denken jullie dat er in de dichte toekomst een imac upgrade komt?

mvg,

Ruben

Bijdrager
    Yaris

Bijdrager
    KarelWillem

Ja

of

Nee

of

Misschien

of

Weten wij veel?

Anoniem

Als ik jou was, zou ik sowieso wachten tot Leopard er is, dan heb je in ieder geval “gratis” het nieuwe OS er bij, zo lang duurt dat volgens mij niet meer.

En tsja, je kan wel blijven wachten, maar op een gegeven moment moet je toch beslissen.
    Voordeel van oneindig wachten is: het is zeer goed voor de portemonnee :wink:

Bijdrager
    Juch
    ”KarelWillem”

Ja

of

Nee

of

Misschien

of

Weten wij veel?

LOL! gast, wat heb je geslikt? haha;)

Bijdrager
    macroni

macrumors zegt “Mid Product Cycle”.
    Dat klinkt redelijk safe.

dank u.

R

Bijdrager
    Brims

Die komt waarschijnlijk pas in maart!

Bijdrager
    Oortjes
    ”macroni”

De Imac 24″ werd in september 2006 gereleased. Ik sta op het punt zo’n nieuw monstertje aan te schaffen, maar twijfel toch even of er geen update komt. Graag had ik even jullie mening gehoord. Denken jullie dat er in de dichte toekomst een imac upgrade komt?

mvg,

Ruben

Zeg nou eens eerlijk: maakt het uit of wacht? zodra je een computer koop is al weer oud. Je bent de zoveelste met deze vraag. Wat mij betreft mag dit topic op slot.

Bijdrager
    Nicks

Gewoon kopen. Als je een computer wil, moet je hem aanschaffen. Er is geen markt zo veranderlijk als de computermarkt, dus het maakt niet uit wannner je iets koopt. Als je er nu één koopt is er een risico dat er over 2 weken een nieuwe is, maar over 2 weken loop je het zelfde risico, etc

Ik kocht zelf twee weken voor de MacWorld een nieuwe Mac pro, ondanks dat er wellicht nieuwe Pro’s zouden komen… Boeiuh, de nieuwe Mac Pro wordt ook wel weer vervangen. Ik kan wel al twee weken spelen met dat ding.

Er kwamen trouwens geen nieuwe…..

Bijdrager
    iJoost

Niet wachten… Kopen!

(Het leven is te mooi om te wachten. Wat nou als je overmorgen onder de tram komt. Wil ik niet op mijn geweten hebben hoor, dat jij dan geld overhoudt terwijl je morgen nog je laatste dag van die Mac had kunnen genieten.;-)

Bijdrager
    macroni

Ik krijg het schijt van al die wannabe-moderators hé. Het is aan een moderator om een topic te sluiten. Hij Modereert het forum. Niet aan de gewone members dacht ik?
    Een mens mag hier GEEN topic niet meer openen of er zitten zo een paar van die wannabe-moderators op die zitten zagen..

anyway,

Mijn vraag is beantwoord, bedankt voor de replies.
    Ik denk dat ik er gewoon voor ga. Op een nieuwe Os blijf ik niet wachten.
    Stel dat al die Vista-gebruikers dat hadden gedaan.. hahah

R

Bijdrager
    Juch
    ”macroni”

Ik krijg het schijt van al die wannabe-moderators hé. Het is aan een moderator om een topic te sluiten. Hij Modereert het forum. Niet aan de gewone members dacht ik?
    Een mens mag hier GEEN topic niet meer openen of er zitten zo een paar van die wannabe-moderators op die zitten zagen..

jeetje wat een onverwachte pit….
    in een wat genuanceerdere manier ben ik het echter wel met je eens. Watvoor zin heeft het dat je als gebruiker “SLOTJE!” roept? Mijn inziens geen. Negeer het onderwerp dan maar, laat een moderator maar doen wat hij moet doen, dat doet hij toch wel.

Bijdrager
    macroni

jeetje wat een onverwachte pit….

Dit ligt al een eindje op m’n lever.

Bijdrager
    Nicks

En inderdaad, als je op Vista zou hebben gewacht, dan zat je nu nog in DOS :P

Bijdrager
    Oppie
    ”macroni”

Dit ligt al een eindje op m’n lever.

Ja, dan moet je vooral zo’n topic openen…:?

(OT) Maar ik denk het wel! 8)

Bijdrager
    KarelWillem
    ”Juch”
    ”KarelWillem”

Ja

of

Nee

of

Misschien

of

Weten wij veel?

LOL! gast, wat heb je geslikt? haha;)

Ik ben nog net niet zo hyper als die eekhoorn van jou, maar veel scheelt het niet momenteel.

Bijdrager
    Juch

:D

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.