4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    ElbertJNagel

iMac 24" op groen

Beste mensen,
    Al een tijdje loopt mijn 24″ iMac (2,8GHz, snow leopard) regelmatig vast. Het scherm wordt dan zonder enig voorteken, de computer wordt niet eerst trager bijvoorbeeld, zwart of groen(meer een soort groene/donkergroene gradient die horizontaal herhaald word). Wat ik vooral vreemd vind is dat het niet bewust reproduceerbaar is, bijvoorbeeld door een bepaald programma op te starten.

Kunnen jullie mij helpen met een oplossing voor dit probleem?

Groeten
    Elbert

Bijdrager
    JaNiintendo

De zoveelste videokaart die kapot is. Gebeurt regelmatig. Ga eens voor de lol zoeken op OMT, je komt wel meer dan 500 topics tegen met de verschijnselen.

Bijdrager
    Yggdrasil

Lijkt me inderdaad ook de videokaart. Ik heb dit probleem gehad in juni. De iMac liep op onwillekeurige tijdstippen vast waarbij mijn scherm balken en vreemde kleuren vertoonde.

Ik heb ‘m toen net binnen het tweede jaar garantie binnengebracht en ze hebben er meteen een nieuw moederbord ingestopt (of een refurbished versie, wat het ook wezen mocht). Sindsdien geen problemen mee gehad.

Bijdrager
    diedrikringenier

Heb het met een iMac 3 keer gehad. De derde keer was na drie jaar (met apple care) en Apple heeft toch het moederbord vervangen, geheel gratis.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.