5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Clic Jeroen

iMac 21,5" aan te sluiten op Xbox 360 Slim?

Ik heb een Xbox 360 Slim en zou deze graag aan willen sluiten op een iMac 21,5″.
    Dus puur om deze iMac als HD (?) beeldscherm te laten fungeren, voor het spelen van o.a. racespellen (Forza Motorsport 4).
    Weet iemand of dit te realiseren is m.b.v. een connector of iets dergelijks?
    Zou nl. fantastisch zijn!!

Ik heb al wel wat oudere berichten gelezen, maar wordt daar nog niet echt wijzer van.

Greetz,
    Jeroen

Bijdrager
    JesseV

Alleen als je het meest recente model hebt dan is het mogelijk.

Edit: dit werkt alleen van mac naar mac als ik me niet vergis heb je voor een 27 inch nodig om xbox o.i.d. aan te sluiten.

Bijdrager
    Maverick9898

Nee je hebt een 27 inch iMac nodig voor input. Dan nog is het voor een Xbox maximaal 720p, wat niet fantastisch mooi is op een 27 inch iMac scherm, als je in aanmerking neemt wat de standaard resolutie is;).

Bijdrager
    TheBigZ

En bij de nieuwste iMacs werkt het alleen nog maar icm een Mac met een Thunderbolt uitgang.
    http://www.tuaw.com/2011/05/03/target-display-mode-missing-in-action-on-new-imacs/

Eén groot drama, dat hele Target Display Mode (tenminste, als je non-Apple spullen wilt gebruiken).

Bijdrager
    Maverick9898

Maar toch ook gewoon met Mini-displayport kabel in TB?

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.