6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    Icepick

Imac 2019 geluid uit interne speakers en hoofdtelefoon tegelijk? Mogelijk?

Ik heb een imac 2019 en een nanoleaf aan de muur met een losse rhythm module. Deze module heeft ook een ingang voor het geluid (als ik nu wil dat de module zijn werk doet moet ik nachtclubniveau mijn geluid aanzetten).

Weet iemand of er een manier is om zowel geluid uit de koptelefoon uitgang te krijgen en de interne speakers tegelijk? Ik heb al wat gegoogled naar dual output maar tot nu toe geen werkbare oplossing gevonden.

• Dit onderwerp is gewijzigd 1 maand, 1 week geleden door  Icepick.

Bijdrager
    Facundo

Bij mijn weten is dit een ‘of-of optie’, en kan dit dus niet. Praat me niet over die ellendige audio-interface van de Mac. Kan niet eens een set Sonos speakers als standaard output instellen/onthouden.

Bijdrager
    Icepick

Jammer.. wellicht is nog een optie interne speakers en tegelijk via usb met een audio adapter.. maar ik weet niet of er mensen zijn die dit ooit geprobeerd hebben.

Bijdrager
    Facundo

I.c.m. interne speakers zul je dan te maken krijgen met latency (geluidsvertraging). Een externe audio/midi-interface is de standaard oplossing. Je sluit dan zowel (externe actieve) speakers als headphone daarop aan. Maar je wil het waarschijnlijk juist met interne speakers en ik vrees voor je dat het dan altijd of-of zal zijn, zèlfs i.c.m. een usb-interface.

Bijdrager
    pruus

Ik weet dat je in iTunes wel meerdere speakers, inclusief hoofdtelefoon kunt aansturen.

Bijdrager
    Facundo

Ja, dat kan. Maar ook daar geldt dan: Alleen interne uitgang of headphone i.c.m. externe speakers. Je blijft toch ten alle tijden zitten met het feit dat je interne speakers uitschakelen als je er een headphone in plugged.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.