9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:

Bijdrager
    donovoso

iMac 2018/2019?

Hi!

Ik heb recentelijk mijn iMac 2014 verkocht omdat ik verwachtte dat 30 okt een nieuwe werd aangekondigd, maar helaas.
    Wat verwachten jullie met een update voor de iMac?
    Wat zou jij doen?

Ben benieuwd!

Bijdrager
    Shmoo

Volgens mij heb jij geen computer nodig als je je huidige zomaar verkoopt terwijl je niet eens zeker bent dat er iets nieuws komt.

Wachten dus!

Volgende iMacs hebben standaard SSD/Flash opslag en dat is een minimale vereiste in 2018/2019. Nu moet je er extra voor betalen om die opties krijgen.

Verder processor uit de 9e generatie of zo, en USB-C links of rechts nog een kleine verbetering maar ik zie niet een heel nieuw design of iets aankomen.

Bijdrager
    TheBigZ

donovoso op 3 november 2018 om 12:10
    Wat zou jij doen?

Een zes-core Mac mini €1249 kopen plus een mooi 27” scherm €699 erbij. (Tenzij je zware GPU programma’s gebruikt.)

Moderator
    Night

Mwoh…. Met een leuke eGPU kom je er ook wel met een Mac mini, als je echte serieus zware GPU taken wil gaan draaien.

Bijdrager
    TheBigZ

Dat klopt. Kost wel een paar centen, maar inderdaad, als je de GPU nodig hebt kan dat.

Hands-on: Akitio Node Pro – a more refined external graphics box for Mac [Video]

AKiTiO Node Review

Bijdrager
    donovoso

<p class=”cite”>Shmoo op 3 november 2018 om 12:15</p>
    Volgens mij heb jij geen computer nodig als je je huidige zomaar verkoopt terwijl je niet eens zeker bent dat er iets nieuws komt.

Wachten dus!

Naja ik heb nog een oude macbook van 2011 dus het wachten kan nog maar is niet ideaal hahah.

Ik zal wel rekening moeten houden met mei 2019 voor de nieuwe imac ben ik bang?

Bijdrager
    koen

Dat weet alleen Tim Cook.

Bijdrager
    Shmoo

+ al die Vice Presidents [van iets] die we afgelopen week voor het eerst – en meteen – voor het laatst hebben gezien.

Moderator
    Night

Ik reken persoonlijk ook op voorjaar 2019. Nieuwe iMacs en Mac Pro.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.