8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Bijdrager
    JoopJoopJoop

iMac 2015 – Apple LEDdisplay 27" [Opgelost]

Hi,

Zou graag het Apple LED 27″ display aansluiten op een iMac 2015.

Ik mis een voeding bij dit scherm of kan alle voeding komen uit de iMac via display port?

Bijdrager
    Shmoo

Wat is een Apple LED 27″ display?

Een of andere kapotte (2011) Thunderbolt display die je op de kop hebt kunnen tikken?

Bijdrager
    McPim

Shmoo op 4 mei 2019 om 17:49

Dit denk ik?

JoopJoopJoop op 4 mei 2019 om 17:13
    Ik mis een voeding bij dit scherm of kan alle voeding komen uit de iMac via display port?

Nee, je hebt een voeding nodig.

Bijdrager
    geefi868

<p class=”cite”>Shmoo op 4 mei 2019 om 17:49</p>

Een of andere kapotte (2011) Thunderbolt display die je op de kop hebt kunnen tikken?

JoopJoopJoop stelt een hele normale vraag.

Het lijkt me dan niet nodig om meteen zo’n stekende opmerking te maken.

So what als het een gebruikt 27 inch Apple scherm uit 2011 of wat dan ook is.

Het is een mooi en prettig scherm…niets mis mee.

Vaak geeft je heldere feedback, maar er zijn van die opmerking die echt onnodig zijn.

On topic: ja je hebt inderdaad een voeding nodig.

Moderator
    Night

Voor 75 euro kan je weer verder.

(voor de zekerheid even het typenummer controleren op de achterzijde van het scherm)

Andere site die ook dat soort spul heeft: https://www.appleparts.nl/

Bijdrager
    JoopJoopJoop

@geefi868 en @mcpim,

Uit jouw link (McPim) maak ik op dat er een “gewone” netspanningsaansluiting op zit.

Zal een afbeelding proberen te vinden waarop de netsnoeraansluiting zichtbaar is, indien dat zo is zal een (externe) voeding toch niet nodig zijn denk ik.

later…. Inmiddels plaatje gevonden, er is inderdaad geen (externe) voeding nodig, kan ook als voeding dienen via MacSafe voor een Macbook…

@shmoo, nu al teveel gespoten? je ziet geen verschil tusssen Apple LED 27″ Display en Apple LED Cinema Display 27″??, gaat niet goed met je…

Bijdrager
    McPim

<p class=”cite”>JoopJoopJoop op 4 mei 2019 om 21:02</p>
    Uit jouw link (McPim) maak ik op dat er een “gewone” netspanningsaansluiting op zit. Zal een afbeelding proberen te vinden waarop de netsnoeraansluiting zichtbaar is, indien dat zo is zal een (externe) voeding toch niet nodig zijn denk ik.

Klopt JoopJoopJoop, als het over die gaat zit er gewoon een netsnoer aan en zit de voeding in het scherm. De oudere Cinema Displays hadden een losse voeding. Maar de voeding komt dus niet uit de iMac via de display port..

Bijdrager
    JoopJoopJoop

@night,

De oudere Cinema display’s hadden geen LED display en waren er niet in 27″

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.