8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Pzizzz

iMac 2013 geen infrarood poort meer

Ik heb net een iMac late 2013 aangeschaft. Had nog een apple remote liggen , maar de iMac reageert daar niet op. Als ik in systeemvoorkeuren/ beveiliging kijk, ontbreekt het regelpaneel Infrarood. In de hardware opsomming zie ik ook niets over infrarood.
    Kan het werkelijk zo zijn dat deze voorziening nu niet meer standaard op de iMac staat ?

Bijdrager
    madcat

jep, is verdwenen. dat laten ze dan weer niet zien in de keynote:)

Bijdrager
    cids

Infrarood is zoooooo 2005…

Bijdrager
    BasiX

Klopt inderdaad. Als je een iPhone / iPod touch / iPad hebt kan je gratis Apple’s Remote-app downloaden waarmee je o.a. iTunes kunt bedienen.

Bijdrager
    Nic

Mocht je niet beschikken over een iPhone, iTouch of iPad, dan kun je ook het programma Salling Clicker proberen, tweevoudig winnaar van een Apple Design Award:
    http://www.salling.com/clicker/mac/index.php

Bijdrager
    jellepetje

het is en blijft wel jammer ik vond t juist geniaal werken.. ik gebruik t iedere dag, afin binnenkort dan maar ipod touch

Bijdrager
    Xenophon

Klopt, werkt inderdaad niet. Ik gebruikte dat soms ook voor Plex, en nu heb ik een nutteloze AB-over, helaas.

Offtopic: Amai, ge hebt al een late 2013? Is dat die met Retina display en OSX Mavericks standaard ge├»nstalleerd?;-) Ik heb ook de late 2012…

Bijdrager
    Ansems

@ Xenophon

Apple vernieuwt iMac met Haswell processors, 802.11ac Wi-Fi en lagere prijs

ik denk dat pzizzz hier op doelt, dat hij een imac 2012 heeft met de nieuwe chip sets? of word deze wel gewoon echt late 2013 genoemd?

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.