19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)
  • Q:
    Bijdrager
    MacOne

iMac 2012 uiterlijk/vormgeving

Ik vroeg me af, of dat er al informatie is uitgelekt over het uiterlijk van de ‘nieuwe imac’ blijft deze het zelfde of word hij opnieuw vormgegeven?

MacOne

Bijdrager
    deSpaanseRente

Zinloze vraag, niemand weet iets over de iMac 2012.

Bijdrager
    WimVriend

Wordt nu net als de iPad, als je het scherm kantelt, dan kantelt het beeld mee. Dat geeft een heel mooi effect op een 27 inch scherm.

Bijdrager
    Pivni Pes
    Bijdrager
    1984
    MacOne op 12 augustus 2012

Ik vroeg me af, of dat er al informatie is uitgelekt over het uiterlijk van de \’nieuwe imac\’ blijft deze het zelfde of word hij opnieuw vormgegeven?

Ja… Fout van Apple: nieuwe iMac al als reclame op OMT

Bijdrager
    computer space

Hij gaat in ieder geval in de hete was want de DVD drive gaat er uit, en we gaan van 32nm naar 22, dus minder hitte (soms stoppen ze er dan meer cores in, maar dat gebeurt nu hws niet, de iMac is snel zat).

Bijdrager
    verwijderd-profiel

Of het wordt gewoon

Bijdrager
    Yggdrasil

Een heel geloofwaardige mockup!

Met OS X 10.4 of is het 10.3…

Bijdrager
    iKweethetbeter

Ik denk aan dit model:

Bijdrager
    verwijderd-profiel

Hij blijft mooi.:)

Bijdrager
    Ni3l55

Ik denk aan een Dunne iMac net als de Thunderbolt en Cinema Display,
    met dunnere randen en geen optische Drive meer en natuurlijk Retina met iVY core.
    Toetsenbord blijft Magic Mouse gaat weg een nieuw soort Magic Trackpad vervangt de MM.

*zoekt een plaatje*

Bijdrager
    Jakko Westerbeke
    Niiiiiickk op 13 augustus 2012

Een heel geloofwaardige mockup!

Met OS X 10.4 of is het 10.3…10.4, denk ik, want het lijkt erop dat er rechtsboven in beeld een Spotlight-icoontje staat.

Volgens mij is dit de iMac 2364, ontworpen om aan Starfleet-specificaties te voldoen.

Bijdrager
    Ni3l55

Inderdaad dat is 10.4 te zien aan spotlight.

Bijdrager
    Synapse88

Sowieso geen optical drive meer, volgens mij ook geen traditionele harde schijf meer (hoewel misschien nog in combinatie met SSD optioneel voor meer opslagruimte). Wat design betreft denk ik dat men op zelfde elan zal doorgaan: huidige design nemen maar versmallen tot de essentie.

Bijdrager
    Ni3l55

Zal FireWire en Ethernet ook verdwijnen? Dit heeft Apple wel bij de nieuwe MacBook Pro gedaan en ze nemen er volgens mijn langzaam afscheid van, FireWire wordt USB 3.0 en iedereen die wel een Mac heeft kan ook draadloos netwerk betalen.

Bijdrager
    Synapse88

Ik denk dat Ethernet nog even gaat blijven, zolang je geen gigabit snelheden kan halen met WiFi

Bijdrager
    computer space
    Ni3lss op 13 augustus 2012

Zal FireWire en Ethernet ook verdwijnen?

Op zich geen reden voor, omdat er natuurlijk geen plaatsgebrek op de iMac is. Firewire wordt USB 3 is wel heel kort door de bocht. Met firewire kun je bijvoorbeeld een backupschijf met 2 5meter kabels aan 2 macs hangen. Probeer dat eens met USB.

Bijdrager
    Jakko Westerbeke

Zal FireWire en Ethernet ook verdwijnen? Dit heeft Apple wel bij de nieuwe MacBook Pro gedaan

Apple heeft al eerder FireWire uit MacBooks verwijderd, om het er bij latere modellen toch weer in te doen. M.a.w. dat het nu weg is betekent niet automatisch dat dat ook zo blijft.

Bijdrager
    1984
    Jakko op 13 augustus 2012

Zal FireWire en Ethernet ook verdwijnen? Dit heeft Apple wel bij de nieuwe MacBook Pro gedaan

Apple heeft al eerder FireWire uit MacBooks verwijderd, om het er bij latere modellen toch weer in te doen. M.a.w. dat het nu weg is betekent niet automatisch dat dat ook zo blijft.

Als de Macbook’s zo plat blijven dan zal Apple iets moeten bedenken voor de FireWire en Ethernet poorten , deze zijn net iets te dik voor de Air en Retina, en verloop stukjes vind ik persoonlijk ook iets van hij is plat maar met een hoop hulp stukjes, kortom je sleept meer mee dan een iets dikker model.

19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.