15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:
    Bijdrager
    WimVriend

iMac 2011 Vriendenprijs

Beste mensen,
    Ik ben in bezit van een iMac mid 2011, Intel Core I5, 27″. Begin dit jaar heb ik er een 1TB SSD in laten zetten. Eind van dit jaar wil ik toch over naar een nieuwe en ik wil deze aan een vriend verkopen. Is €200,00 een vriendenprijs of is dat teveel. Ik heb best wel even gekeken wat de 2e hands prijzen zijn op dit moment maar als ik €500,00 of meer zie langskomen voor een iMac die even oud is als de mijne dan schrik ik. Vandaar dat ik even hier mijn licht probeer op te steken.
    Alvast bedankt voor het meedenken.
    Wim

Bijdrager
    Geldersscheepje

Snel kijkende op marktplaats kun je er zo 8-900 euro voor vragen. De grote SSD maakt hem gewild. 200 euro is dus echt een vriendenprijs …

Bijdrager
    Shmoo

Ik denk dat 200 – 250,- een mooie vriendenprijs.

De 1TB SSD heeft geen meerwaarde op deze computer. Dat is jouw persoonlijke voorkeur geweest maar 1TB schijven zijn echt niet de standaard inwin computers tegenwoordig. Misschien dat je er 25 of 50,- meer voor krijgt vs een 250GB of 500GB SSD versie maar veel meer zal je er niet voor krijgen.
    Mensen die op zoek zijn naar zo’n machine zijn sowieso al van plan om er een SSD in te leggen wanneer deze er nog niet in zit. Die uitgaven hebben ze al lang in hun hoofd zitten eb de kans is groot dat zij een 250 of 500GB op het oog hebben dus meer dan die aankoopprijs (nieuw) ga jij nooit voor jouw 1TB SSD krijgen.

Bijdrager
    fatboysmart

Ik zou het zelfs spotgoedkoop willen noemen, dus zeker een vriendenprijs.

Bijdrager
    JoopJoopJoop

Hij zal inmiddels wel verkocht zijn, door deze advertentie hier op OMT.

Zo niet, ik bied 201 euro…

Bijdrager
    iMad
    Shmoo op 06 september 2017

Ik denk dat 200 – 250,- een mooie vriendenprijs.

De 1TB SSD heeft geen meerwaarde op deze computer. Dat is jouw persoonlijke voorkeur geweest maar 1TB schijven zijn echt niet de standaard inwin computers tegenwoordig. Misschien dat je er 25 of 50,- meer voor krijgt vs een 250GB of 500GB SSD versie maar veel meer zal je er niet voor krijgen.
    Mensen die op zoek zijn naar zo’n machine zijn sowieso al van plan om er een SSD in te leggen wanneer deze er nog niet in zit. Die uitgaven hebben ze al lang in hun hoofd zitten eb de kans is groot dat zij een 250 of 500GB op het oog hebben dus meer dan die aankoopprijs (nieuw) ga jij nooit voor jouw 1TB SSD krijgen.

HAHA

Inactief
    Anoniem

Ik heb pas een 21.5″ iMac uit 2010 (geen SSD upgrade) aan Apple terugverkocht. Kreeg er €125 voor terug.(y)

Bijdrager
    iMac Lover

@Koen
    Leap fragt al gauw €500 voor z’n machine

Inactief
    Anoniem

Wie is Leap?

Bijdrager
    KarelWillem

Dat zijn vier letters die je in kan typen in Google.

Bijdrager
    Shmoo

En dan zegt Google waarschijnlijk dat je een letter mist en terug moet gaan om ‘m te zoeken.

Bijdrager
    flierefluiter

iUsed to P at every Leapp I made towards the toilet

Bijdrager
    KarelWillem
    Shmoo op 06 september 2017

En dan zegt Google waarschijnlijk dat je een letter mist en terug moet gaan om ‘m te zoeken.

Bijdrager
    computer space

Waarde hangt vooral af van scherm. Die kan in een 2011 bak gruwelijk slecht zijn. LG had de panelen nooit gemaakt voor inbouw in een aluminium met glazen kas. Er zijn er die er uit zien of er een sneeuwstorm in gewoed heeft. Bekijk dus goed het egaal-grijze startscherm op vlekken.

Bijdrager
    Shmoo

Eigenlijk is het gewoon van de gekke dat er geen Retinascherm inzit terwijl je altijd op updaten hebt gedrukt. ^

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.