6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    nicolasvantomme

iMAC 20″ INTEL geeft roze vlekjes in beeldscherm

Iemand het zelfde probleem?
    Mijn nieuweste iMac (1week oud) geeft roze plekjes af en toe in het scherm. Het gebeurd heel onregelmatig en soms een dag ook niet. Ik moet hen terug dragen naar de winkel, maar ik ben hem 2 dagen kwijt… snif snif..
    Iemand het zelfde probleem al gehad.
    In de winkel zeggen ze dat het misschien de grafische kaart zou kunnen zijn…

Bijdrager
    freshface

Iemand die ik kan had ook iets met strepen en rare kleuren op zijn iMac, het bleek het logic board te zijn.

Bijdrager
    K83N

heb m’n imac laatst ook terug moeten brengen omdat moederbord kapot was en nu heb ik een dooie pixel! vallen dooie pixels ook onder de garantie? heb eigenlijk niet zo’n zin om hem nog een keer terug te brengen maar ik weet dat ik me steeds meer ga irriteren aan die pixel

Bijdrager
    willemstraat

Heb hetzelfde, ook problemen met het logic board, wordt vervangen. Ik heb echter geen imac maar en macbook….

Bijdrager
    @iMen

jah voor een dode pixel moet je zeker terug gaan, je betaalt voor iets wat goed is en niet iets waar een dode pixel in zit, terug gaan dus
    er loopt hier op het forum ook al een draadje met een dode pixel…

Bijdrager
    Barabas2005
    ”nicolasvantomme”

Mijn nieuweste iMac (1week oud) geeft roze plekjes af en toe in het scherm. Het gebeurd heel onregelmatig en soms een dag ook niet.

Vrees niet Nicolas: dit zijn de magenta avatars van sommige mede-forumgebruikers :innocent: .

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.