3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    bunqueejump

Imac 17″ + 2de scherm

ga binnenkort een 17″ Imac (2GHZ model) kopen en vroeg me af wie er ervaringen heeft met een 2de scherm aan te sluiten. Wil er nl gaan dtp-en en ook veel met teksten (Word & Powerpoint), vroeg me dan af of het te doen is qua aansluiten en instellingen. Kan je dan gewoon applicatie op de ene scherm openen terwijl je op de andere scherm een andere applicatie opent? en dan van de ene naar de andere scherm tekst/plaatjes overzetten? heb dit nl nooit gedaan

Bijdrager
    ron can

Jahoor. Je comp ziet het gewoon als een groot scherm. Dus je muis loopt gewoon door van het ene scherm naar het andere.
    Vensters kunnen zelfs half in het ene en half in het andere scherm staan.

Bijdrager
    BenVG

ik heb alleen ervaring met de koppeling van een powerbook aan een extern scherm, ik veronderstel dat dit niet veel anders is.

Het is zeer eenvoudig in te stellen om een extended desk te hebben, je moet bij de preferences -> beeldscherm enkel de gewenste resoluties en kleurinstellingen kiezen en de 2 beeldscheremen (voorgesteld als 2 vierkanten met een grootte die overeenstemt met de resolutie) kan je met de muis aanklikken en verslepen en zetten hoe je ze wil, onder elkaar of zoals in jou geval zal zijn naast elkaar. Ook kan je kiezen waar je takenbalk zal staan op je iMac zelf of op het extra scherm.

veel succes ermee

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.