4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    RemiroQuai

Ilyama Vision Master Pro 450

Wie zou mij kunnen zeggen of dit een geweldig goed beeldscherm is. Ik ben van plan er een te kopen.
    Ik zou graag willen weten of er nog leuke extra’s zijn bij dit beeldscherm en of hij gewoo een beetje de moeite waard is.

Bijdrager
    WilcMan

Gebruiken al lange tijd CRT IIyama schermen op het werk, 17 en 22 inch. Ben zelf verwend met de 22″ Vision Master Pro512. Heel mooi en rustig beeld, superplat scherm.

Check http://www.iiyama.nl/800×600/html/content/proframes_crt19.html voor de specs en ga eens kijken bij een schermboer ter vergelijking.

Bijdrager
    RemiroQuai

Okay, nu heb ik dus vandaag mijn iiyama vision master pro 450 (2ehands) gekocht en wat blijkt. na het vervoeren geeft het beeldscherm geen rood meer weer… :evil:
    Ook het wit is een beetje blauwig, nu kan je dat (normaal wel) bijstellen in de instellingen maar als ik dat probeer dan…tsja zie ik weinig verschil. Kan het zijn dat door de temperatuurwisseling etc iets (tijdelijk) mis zit of iets dergelijks? Er is trouwens bij het vervoer verder niets misgegaan.
    Ik zou het heel erg graag willen weten want anders ga ik terug naar degene van wie ik em heb gekocht.

Ik heb het beeldscherm maar even (10 minuten) kunnen testen omdat ik met de kerstdagen ergens anders ben dan thuis en ik moest snel weg, nu staat die monitor op mijn kamer gewoon lekker op kamertemp aan het komen etc. Kan iemand mij vetellen of het beeldscherm na de kerstdagen gewoon weer okay is of dat ik een heel serieus probleem heb em maar de monitor terug moet brengen…

Bijdrager
    RemiroQuai

Nou het is opgelost, het bleek een verschoven stekkertje te zijn…..

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.