2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:
    Bijdrager
    a11

illustrator try version versus Creative suite

hallo

ik heb nog maar juist kennis gemaakt met mac osx op een macbook, een vriendin van me wou adobe creative suite 2 installeren en vroeg me raad. Eerst heb ik illustrator try version eraf gesmeten door naar de vuilbak te slepen. Bij installatie gaf hij foutmelding dat try version nog geinstalleerd was, daarom heb ik hem terug geinstalleerd, enandere manieren gezocht om hem weg te krijgen, bv door in application support ook die folders te deleten, maar ook dat werkt niet, weer foutmelding. Ik heb gezien dat er een install.log folder aanwezig is, ik weet niet wat hiermee te doen, wss is het antwoord logisch alleen vind ik het niet.

verder is er een probleem met het internet, vroeger werkte de vpn client die we hier moeten gebruiken voor op internet te kunnen nog, maar na een tijdje gaf hij een foutmelding, en nu zegt hij alleen nog maar dat hij de netwerk interface niet meer vindt… nog even bij vermelden dat ondertussen wireless verbindingen zijn geprobeerd, mss dat het daaraan ligt? hoe zet je de netwerk interface weer standaard op ethernet? via wizards werkt dit blijkbaar niet.

help ons, Hans

Bijdrager
    PietjePuk

Hallo Hans en welkom op Macosx.nl!

Om CS2 te uninstallen gebruik je best de meegeleverde uninstaller, die vind je in de map Adobe CS2.

Dan moet het lukken.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.