8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    marcoMac

illustrator CS2 error

Hallo,

Ik heb een probleem met de installatie van illustrator CS2. Het hele pakket heb ik geinstalleerd. geen problemen gehad. alleen bij het opstarten krijg ik de melding ” de bewerking kan niet worden voltooid wegens een onbekende fout. [TAdd}” dit gebeurd bij het initaliseren.
    De computer is helemaal schoon geinstalleerd. Oja, het is wel een legale update.
    Wie heeft hier eventueel een oplossing voor?

specificaties mac:

Computernaam: Power Mac G5
    Computermodel: PowerMac7,2
    Processortype: PowerPC 970 (2.2)
    Aantal processors: 1
    Processorsnelheid: 1.8 GHz
    L2-cache (per processor): 512 KB
    Geheugen: 1.5 GB
    Bussnelheid: 900 MHz

Bijdrager
    computer space

Start ie wel op bij een andere gebruiker, eventueel zelfs eens proberen met de gebruiker Root?

Bijdrager
    marcoMac

nee, op de root lukt het ook niet. dezelfde melding

Bijdrager
    wimpie21

Misschien volumebevoegheden herstellen of eventueel diskwarrior er een keer overheen halen

Bijdrager
    marcoMac

nou, het is al opgelost. maar vraag me niet hoe.
    ik heb al geprobeerd om het hele pakket opnieuw te installeren. alles weggegooid. alleen 1 bestand kon ik niet weggooien vanuit de activiteitenweergave. de activiteitenweergave deed het niet op de machine. zodoende kon ik geen installatie meer doen omdat er nog onderdelen aanwezig waren. ik was er wel zo zat van dat ik de gehele computer heb geformatteerd. otewel, 1 dag zoet geweest.

Bijdrager
    kippie

ik ben wel benieuwd hoe het je gelukt is, want ik ben inmiddels ook al heel wat uren en vloeken verder na een update naar CS2 (vanuit PS). Ik kan illustrator gewoon opstarten, maar vaak geen bestanden openen of nieuwe bestanden aanmaken. Illustrator knalt er direct uit en geeft niet eens een fout melding. Wel krijg ik natuurlijk de foutmelding van OSX dat het programma onverwacht gestopt is.

Ik heb ook al van alles geprobeert en bij elkaar een paar uur aan de telefoon gehangen met de helpdesk.
    -preferences verwijderd,
    – bevoegdheden hersteld,
    -illustrator verwijderd en opnieuw geinstaleerd,
    -het hele CS2 pakket handmatig verwijderd (met aanwijzigingen van adobe, zodat alles echt verwijderd was),
    -pakket op nieuw geinstaleerd.
    Daarna deed illustrator het 1 document en daarna niet meer.

Na het weekend dus maar weer verder en deed het programma het weer niet.
    In een nieuwe user deed het programma het wel, maar na een herstart ook weer in de normale user.

Kortom is er geen pijl op te trekken wanneer hete programma het weldoet en wanneer niet.
    Ook bij Adobe snappen ze er niets van.

Dus als je nog een idee hebt voor dit fantastische probleem (zoals ze het bij de helpdesk noemen, alsof ik daar iets mee opschiet), dan hoor ik het graag.

Bijdrager
    EagerB0bNerd
    ”kippie”

Dus als je nog een idee hebt voor dit fantastische probleem (zoals ze het bij de helpdesk noemen, alsof ik daar iets mee opschiet), dan hoor ik het graag.

uh,
    da’s lastig.
    denk eens aan andere software, corrupte fonts, fontmanagement, tablet. scanner of muisdrivers ?

Het probleem kan misschien ook in je OS zitten.
    maak anders eens een opstartschijf (op een externe FW HD bijvoorbeeld) met een verse OSX instalatie., verder niets. Dan de CS software erbij, kijken wat er gebeurt

Bijdrager
    kippie

raar maar waar, vandaag heb ik nog helemaal geen problemen gehad met illustrator.

In ieder geval bedankt voor de suggesties, als het weer ellende wordt, kan ik een en ander eens gaan proberen.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.