4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Hanton

Illustrator bug of instelling?

Kent iemand deze – zeer vervelende – bug ?
    Als ik in Illustrator werk met tekst dan verdwijnt mijn selectie-cursor soms. Bijvoorbeeld: ik selecteer een blok tekst maar ik kan niet zien dat die geselecteerd is (maar hij is het wel). Zelfde probleem als ik meerder objecten selecteer, ze zijn wel geslecteeerd maar ik kan het niet zien.
    Ik heb illustrator CS2 (12.0.0) onder Tiger. Heb het prog. al eens opnieuw geïnstalleerd maar zonder resultaat. Programma quitten en opnieuw opstarten helpt soms maar niet alijd.

Kan dit een verborgen instelling zijn die ik per ongeluk activeer of is dit een echte fout in het programma?

Bijdrager
    ozzie X

heb je niet per ongeluk op Appeltje-H gedrukt? Nogmaals hetzelfde indrukken lost het weer op. Maar misschien bedoel je wel iets anders?

Bijdrager
    Petje
    ”ozzie

heb je niet per ongeluk op Appeltje-H gedrukt? Nogmaals hetzelfde indrukken lost het weer op. Maar misschien bedoel je wel iets anders?

Ik denk ook dat je de tip van Ozzie X moet opvolgen.
    Het lukt mij alleen met appeltje-H om selecties te verbergen en weer te voorschijn te halen.

Sleutelbeheerder
    Night

…en irritánt dat dat is! In heel OSX is [command]-H ‘hide’ ofwel: verberg applicatie….

Behálve bij Adobe….

:sealed:

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.