12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    Eduw

Illustraties verloopnetten

Net eens zitten experimenteren met verloopnetten en gezien dat je daar toch heel wat mee kan doen:)

Heeft iemand nog illustraties met voorbeelden van verloopnetten?

bvd

Bijdrager
    KarelWillem

Verloopnetten? Wat zijn dat nu weer? Ik ken dat woord niet in het Nederlands?!

Bijdrager
    Rat

In het engels is dat ‘Mesh Tool’.

Hier een voorbeeld.

Bijdrager
    behappy

Hier ook nog een leuke

dit is zoals ie eruit ziet

en dit is het draadwerk

erg mooi allemaal

hier is nog veel meer van deze artiest

Bijdrager
    computer space

@ behappy: Bij dit soort gebruik van Illustrator begin ik altijd een beetje jeuk te krijgen. Maak dan gewoon een strakke foto. Sneller klaar ook. Die meid op die brommer is nu bijna hetzelfde als wanneer een Playboy-retoucheur een foto heeft nabewerkt. En die villa ook. Leuk dat het kan, maar artistiek waardeloos natuurlijk. Ik laat die mesh tool lekker ongebruikt.

Bijdrager
    AppelJuice

Echt super hoor!

Alleen ben ik meer onder de indruk van de handschoen!! Details zijn echt super.

(een motor kan je eventueel nog in een CAD programma hebben en daarna kleuren, maar een handschoen!!??)

Bijdrager
    behappy
    ”Martiniman”

@ behappy: Bij dit soort gebruik van Illustrator begin ik altijd een beetje jeuk te krijgen. Maak dan gewoon een strakke foto. Sneller klaar ook. Die meid op die brommer is nu bijna hetzelfde als wanneer een Playboy-retoucheur een foto heeft nabewerkt. En die villa ook. Leuk dat het kan, maar artistiek waardeloos natuurlijk. Ik laat die mesh tool lekker ongebruikt.

Ik ben het met je eens, een foto zal veel meer tijd schelen en misschien nog wel mooier zijn. Maar het voordeel is wel dat je dit 60.000 keer zo groot kan maken. :-S ik zou niet weten wanneer je dit zou doen maar toch.

Het is trouwens wel zo dat veel autofabrikanten dit ook gebruiken voor een auto’s, dat schijnt uiteindelijk goedkoper te zijn.

Bijdrager
    Katinka

Jee, ik heb geduld en hou wel van een beetje freaken op details, maar dit zou echt een straf voor me zijn hoor. Soort digitaal monnikenwerk.

Wist wel van die netten, maar niet van verloop-. Weer wat geleerd

Bijdrager
    Eduw

Ja zoiets wilde ik zien:D
    zalig gewoon

Bijdrager
    dennie

Wat ik nu zie is geen illustrator werk maar 3D werk denk iets zoals 3D max of strata 3D

Maar illustrator is het zeker niet

en wat Eduw bedoelt is een soort net waar je allemaal verloopjes in kan verwerken om wel een soort 3D effect te krijgen

Bijdrager
    behappy

Ik weet niet op welke beelden jij doelt, maar de links die ik liet zien die zijn wel alleen Illustrator werk

Bijdrager
    dennie

Ik neem me woorden terug dit is echt super gedaan met illustrator

Die gast is echt goed

Jammer dat mijn Chinees zo slecht is ik zou graag willen weten hoe hij dat precies doet

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.