7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    DutchMac

illustratie aan radiozender?

is er ook een manier om er een illustratie aan een radiozender in je playlist te hangen, zoals je ook met een CD doet?

bvd

Bijdrager
    Pieterr

Is mij in ieder geval nog niet gelukt in iTunes…

Bijdrager
    Switch

Dit zoek ik ook al lang. Op m’n desktop heb ik een koppeling naar de 3FM live stream staan met icoon, die opent in iTunes maar het is de enige in de lijst waar ik geen illustratie bij kan plaatsen.

Bijdrager
    JDVM

Dat kan niet.

Je kunt wel zorgen dat in coverflow bij de stream een cover wordt getoond: gebruik hiervoor een ‘leeg’ (stil) mp3-bestand van korte duur, en geef deze een cover. Nu even album en album-artiest hetzelfde invullen voor de stream en je lege mp3tje. Las het goed is krijg je nu één ‘album’ te zien in coverflow voor je stream en je lege mp3, met de cover van het lege bestand.

Bijdrager
    Switch

Zo dat is een handige tip, bedankt zeg!
    Ik heb het zo opgelost:

in iTunes selecteerde ik de 3FM Live stream, en met [command]-optie ook een ander nummer in mijn Muziekbibliotheek geselecteerd. Toen voor “toon info” gekozen, en bij het illustratie-vak de illustratie geplakt. Daarna wordt er bij beide nummers de illustratie toegevoegd, waarna ik bij het mp3-muziekbestand waar de cover niet bij hoort, het weer heb verwijderd. Nu heeft mijn 3FM Live stream ook een illustratie in Coverflow :D

Bijdrager
    DutchMac

Klinkt goed. maar dit werkt hier niet…….

Bijdrager
    JDVM

Het werkt zoieso niet voor het artwork-venster linksonder in iTunes, maar als het goed is werkt het wel voor coverflow.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.