4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    iboex

Illustratie aan nummers/albums koppelen

Hey Luitjes,

Ik heb een probleempje met het toevoegen van illustraties aan mijn itunes nummers.
    Als ik met :apple: A een hele cd selecteer, en vervolgens een afbeelding naar het venstertje (links onderin) sleep, lijkt het alsof hij deze afbeelding aan alle nummers linkt.
    Als ik later check of alle nummers deze illustratie tonen, blijkt dat alleen het nummer dat ik (toevalligerwijs) selecteerde, voordat ik :apple: A toetste, de illustratie aangeeft.

Kan iemand mij uitleggen hoe dit komt, eerder werd de illustratie meteen aan de hele CD toegevoegd, moet ik dit nu per nummer gaan doen????

B.v.d.
    :lol:
    LBX

Bijdrager
    tiny

Ik weet niet of dit is wat het probleem is maar ik dubbel-check toch maar ff. Ik zag een vriendin van me dat laatst verkeerd doen.

Als je eerst het album links aan klikt en dan [command] – a typt, werkt het niet. Je moet dan eerst rechts een van de nummers aanklikken voordat je weer [command] – a kan doen. Dan zie je alle nummers geselecteerd worden en kan je de album art naar het artwork venster slepen.

Ik hoop niet dat dit tè voor de hand liggend voor je was. Nogmaals: ik zag het laatst iemand verkeerd doen…

Bijdrager
    MallePall

Je kan natuurlijk ook [command] – a en vervolgens [command] -i intikken. Dan kan je zo het album art in het album art venster slepen. Komt er een vinkje bij te staan en klaar…

maar het kan nog makkelijker. Door Clutter (mocht je een mac hebben) te downloaden. Dan zoekt clutter automatisch het album art voor je op. En hoeft je alleen nog maar shift [command] -k in te drukken en klaar ben je.

Bijdrager
    junjur

als je windows hebt, in dit topic heb ik een (omslachtige) oplossing voor je.

http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=73213

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.