3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    remcoa7x

    iLife update

    Goedenavond,

    Ik kan me herinneren dat ik al eerder zo een post heb geplaatst als deze hoor.
    Echter plaats ik deze met duidelijkere uitleg nogmaals en met Mavericks
    hoop ik dat er nu wel verandering in de zaak gebracht kan worden.

    Ik heb in 2011 mijn huidige MacBook Pro aangeschaft en met een Apple ID
    ingelogd op het moment dat ik de iLife apps ontving.
    Echter heb ik inmiddels alweer geruime tijd een ander email adres,
    en dus ook een ander Apple ID, en het account waarmee de iLife apps zijn
    ‘aangeschaft’ bestaat niet meer, althans ik kan niet meer op het mail adres komen.

    Ik kan dus al geruime tijd niet meer updaten naar de huidige versie, en ik had een stiekeme
    hoop dat dit met Mavericks opgelost zou zijn. Helaas is het erger geworden.
    Mijn versie van iPhoto bijvoorbeeld werkt niet meer op Mavericks, terwijl al mijn foto’s
    daar in staan.

    Ik heb al verschillende keren een mail verstuurd naar de apple support, maar de
    reacties die ik kreeg ging om het restoren van mijn ID, wat dus niet meer kan, daar heb
    ik dus niks aan. Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen, want ik zou inmiddels
    wel eens van dit geval af willen zijn.

    Groet,
    Remco

    Bijdrager
    Shmoo

    https://appleid.apple.com/

    Probeer eens via deze link in te loggen met je huidige AppleID wie weet heb je ooit het nieuwe e het oude gekoppeld – als dat zo is dan zal je hier je oude AppleID kunnen zien en deze miss. toevoegen, resetten of verwijderen.

    Bij dat laatste ben je dus echt de Apps kwijt.

    Bijdrager
    remcoa7x

    @shmoo het oude en nieuwe ID zijn nooit gekoppeld aan elkaar, dit gaat dus helaas niet op voor mij

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.