8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Bijdrager
    Yuna

iLife programma's opnieuw downloaden, kosten.

Ik heb dit weekend een clean install van Mavericks gedaan en ik zag dat ik o.a. geen iMovie meer heb. Ik dacht dan download ik die wel even in de store maar dat kost 15 euro, op zich geen probleem maar toch vraag ik mij af of ik dat wel moet betalen.

Toen ik mijn imac kocht met Mountain Lion zat er iMovie bij. Wellicht is het gewoon een kwestie van Mountain Lion applicatie disc erin en installeren maar ik heb dus ook in oude topics op verschillende forums gelezen dat oude programma’s soms niet meer werken in Mavericks en dat je je geld terug kan vragen bij Apple als je iMovie al had. Weet iemand of dat nog steeds zo is?

En nee dat programma staat niet bij mijn aankopen.

Bijdrager
    koen

Kun je het niet terugzetten van je backup?

Bijdrager
    Yuna

Nee, ik had geen recente time machine back up.

Bijdrager
    GoeieDag

Kijk eens in de App Store onder Aankopen.

Bijdrager
    koen

Heb je helemaal geen backup van Mavericks?

Bijdrager
    Yuna

Bij mijn Appstore aankopen staat hij niet en nee ik heb geen Mavericks back up (alleen bootable USB), ik had er wel een maar mijn time machine schijf is een keer gecrashed waardoor mijn mac hem helemaal niet meer zag. De schijf doet het inmiddels weer na een keer geformatteerd te zijn in windows die um wel zag maar die back up ben ik dus kwijt. Ben qua bestanden niks kwijt want die back up ik ook los op een externe HD maar een back up van programma’s en instellingen heb ik dus niet.

Bijdrager
    JoopJoopJoop

Programma’s uit backup lukt meestal niet, je moet ze opnieuw installeren….

• Deze reactie is gewijzigd 3 jaren, 3 maanden geleden door  JoopJoopJoop.

Bijdrager
    koen

Ook niet wanneer je het complete systeem terugzet van een backup?

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.