6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    mbrant

iLife op CD

Bij de aankoop van de MacMini kreeg ik een DVD met iLife. Nu wil ik op mijn andere machine,
    die geen dvd speler, heeft een kopie gebruiken om mijn iPhoto daar op te stallen.

Weet iemand hoe ik een goede CD van DVD kan branden?
    Omdat ik weet dat bij de versie van iLife die je los koopt wel een CD zit, waarop iTunes, iPhoto iMovie en zo staan, denk ik dat het te doen moet zijn.

Zo te zien krijg je allemaal aliassen, die je dan in het origineel moet tonen maar nu nog welke? En niet te veel omdat het anders niet op de CD past.
    Gaarne hulp.
    Groet Marianne :innocent: :apple:

Bijdrager
    Mendoza

ik zou even een firewirekabeltje tussen de twee computers te doen en de applicaties te copieren naar de andere computer. volgens mij moet dit werken.
    een andere mogelijkheid is om de andere computer (aamgesloten met firewire) op te starten met ik dacht T ingedrukt. moet je even navragen, weet deze niet zeker. dan krijg je op de mini een extra HD te zien. nu kan je gweoon de DVD installeren op die externe HD.

Bijdrager
    ParadoX

Staan de 2 macs met elkaar in verbinding via Netwerk? Dan kun je simpel de DVD in de ene mac stoppen en hem dan via het netwerk benaderen op de mac zonder DVD-Speler.:)

Bijdrager
    macpro

Het is eenvoudig om een netwerk verbinding tussen beide Macs te maken.
    Dan kun je de DVD in je Mac mini laden en benaderen met die andere Mac.
    Vervolgens installeer je iLife alsof de DVD in die andere Mac zit.

[edit] zoals anderen ook al vinden:wink: [/edit]

Bijdrager
    mbrant

Nou ja, hoe kon ik het zo :evil: moeilijk maken terwijl het zo makkelijk is te doen.
    Hardstikke bedankt.
    Ik heb met een Powerbook even ingeprikt met een firewire kabel.
    Bedankt Marianne

Bijdrager
    Mendoza

marianne?

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.