4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Shadowfax

ILife met .sitx

Ik heb vandaag iLife ’06 gehad van een vriend. Hij kon het niet op een gewone dvd krijgen dus heeft het in stukken gedaan met Stuffit. Nu wou ik ze allemaal op mijn hardeschijf zetten om ze dan terug te unstuffen maar dit ging niet. Als ik part 07 op mijn hardeschijf wil zetten krijg ik deze foutmelding:

Iemand een idee hoe dit komt?

En als ik dan probeer te unstuffen met part 07 via de dvd krijg ik dit:

:?

Bijdrager
    klaus

Je zal hier niet echt een antwoord krijgen, dit topic is namelijk tegen de regels. Geen vragen stellen om illegaal verkregen software te kunnen installeren.

http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=9347

Met andere woorden:
    • Elkaar actief helpen in het vinden of direct downloaden van bestanden/programma’s waar gewoonlijk voor betaald wordt, is niet toegestaan;
    • Elkaar actief helpen in het vinden of direct beschikbaar stellen via MacOSX.nl van bestanden die vertrouwelijk zijn, is niet toegestaan. Denk hierbij aan bèta-software die door de fabrikant of auteur niet publiek is gemaakt;
    • Elkaar actief helpen in het vinden van seriële productcodes (serials) of cracks, is niet toegestaan.

Bijdrager
    vikking

Haha, opnieuw downloaden:P

Bijdrager
    HSL
    ”klaus”

Je zal hier niet echt een antwoord krijgen, dit topic is namelijk tegen de regels. Geen vragen stellen om illegaal verkregen software te kunnen installeren.

http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=9347

Met andere woorden:
    • Elkaar actief helpen in het vinden of direct downloaden van bestanden/programma’s waar gewoonlijk voor betaald wordt, is niet toegestaan;
    • Elkaar actief helpen in het vinden of direct beschikbaar stellen via MacOSX.nl van bestanden die vertrouwelijk zijn, is niet toegestaan. Denk hierbij aan bèta-software die door de fabrikant of auteur niet publiek is gemaakt;
    • Elkaar actief helpen in het vinden van seriële productcodes (serials) of cracks, is niet toegestaan.

en dit klopt inderdaad,

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.