6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    rolph

iLife… kan ook alleen iPhoto

Hier een Switcher.. Dus ik stel domme XP vragen. Excuus;)

Heb een iBook G4 gekocht, maar daar staat geen iLife op. Nou heb ik eigelijk alleen
    interesse in iPhoto.. De rest zal ik minder waarschijnlijk gebruiken. En het is nogal
    een groot pakket zag ik in de specs op de website van Mac.
    Kan ik ook alleen een deel installeren?

Bijdrager
    tijn22

ja dat kan. geen probleem. Je moet alleen kiezen voor aangepaste installatie, dan kun je onderdelen (zoals iMovie iDVD en Garageband) weglaten.

Bijdrager
    rolph

Thanx! Ga ik eens ff op zoek naar het progje :innocent:

Bijdrager
    6939j4

Het maakt echter niet zo heel veel uit, je kunt de rest er ook altijd later nog afgooien. De rest is namelijk ook fantastisch!

Bijdrager
    CaDoc

Zou ook de hele iLife bundel installeren. Het werkt echt heel goed. Wellicht zie je er nu de noodzaak niet zo van in maar waar je in Windows een hele batterij tools nodig had kan je met iLife heel veel in één keer. DVD met video maken: fraai samenspel tussen iMovie HD en iDVD. Je foto’s op een DVD: iPhoto > iMovie > iDVD. Even een geluidsfragmentje of MP3-tje knippen: Garageband.

Misschien ga je er niet direkt mee aan de slag (deed ik ook niet als switcher een jaar geleden) maar als het er op staat is het wel zo gemakkelijk en hoef je niet voor bepaalde taken gelijk weer terug te grijpen naar Google om een geschikt tooltje te vinden.

Succes!

Bijdrager
    Oppie

Het pakket is vooral groot door de loops van GarageBand en in mindere mate door de templates van iDVD en iWeb; de eerste kun je iig zo weggooien (is ± 2GB).

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.