12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Gast
    Anoniem

Ilife 6

Ben ik nu fout of werkt mobile me niet samen met Ilife 6, ik heb momenteel Iphoto 6, maar ik kan nergens mijn mobile me albums beheren of foto’s publiceren????

Kan iemand mij helpen?

Bijdrager
    mollie319

van de mobileme pagina van Apple:

“Have a Mac? You can upload photos directly from iPhoto ’08 or Aperture 2 with just a few clicks.”

Dus nee, het werkt niet met iPhoto 06…….

http://www.apple.com/mobileme/features/gallery.html

Gast
    Anoniem

Zielig, gewoon alles wat ik wou met mobile me doet hij niet

Bijdrager
    mollie319

tja,

of van te voren je erin verdiepen.

want ik zeg:

Super. Alles wat ik wil met Mobileme doet het, en werkt als een speer:-)

Gast
    Anoniem

1, ik kan geen kalenders delen met vrienden
    2, de ge abonneerde kalenders kunnen niet op mijn Iphone
    3, het werkt niet met Iphoto 6
    4, Iphone kan de kalenders niet vinden

ps, ik had alles nagekeken, maar dit is echt de eerste keer dat een oudere versie niet werkt op zo’n kleine aanpassing. Het had perfect de .mac functie kunnen vervangen.

Bijdrager
    Ian83

Het had perfect de .mac functie kunnen vervangen.

Dat doet MobileMe ook, alleen de voortschreiding der techniek vereist ook dat jouw software meegaat in de vooruitgang, anders kan de functionaliteit van deze dingen niet uitgebreidt en verbetert worden. Je trouwens wel heel gemakkelijk en goedkoop upgraden naar iLife ’08.

PS: Dit is NIET de eerste keer dat een oudere software versie niet werkt met een nieuwe internetdienst. Sterker nog: dit gebeurd bijna dagelijks.

Gast
    Anoniem

79 euro = Zéér goedkoop ???

Bijdrager
    Ian83

Ja, zeer goedkoop. Probeer maar is zo’n uitgebreid en fine-tuned pakket voor goedkoper te krijgen. Maar misschien is het een beter idee als je weer achter een typmachine gaat zitten en ons je gezeur bespaard; een stuk goedkoper en dat bespaart ons serieuze computergebruikers een hoop koppijn!

Bijdrager
    Hansi2124
    ”Ian83″

Ja, zeer goedkoop. Probeer maar is zo’n uitgebreid en fine-tuned pakket voor goedkoper te krijgen. Maar misschien is het een beter idee als je weer achter een typmachine gaat zitten en ons je gezeur bespaard; een stuk goedkoper en dat bespaart ons serieuze computergebruikers een hoop koppijn!

Voor jou is dat bedrag misschien niets, maar voor een ander wellicht tien procent van z’n spaargeld….. Kan jij in de beurs van een ander kijken?
    En ik vind het geen gezeur, hoewel ik ook een serieuze computergebruiker ben. Dus spreek voor jezelf.

Bijdrager
    sypie

Wel realistisch blijven: Apple moet ook om de cijfers denken. Als ze dat niet doen dan blijft er niets meer over in het potje (ook al zit er genoeg in op dit moment). Daarbij komt nog dat iLife ’06 er eerder was dan Me.com. Apple verzuimt het dus gewoon om de software daarvoor te patchen of het zit allemaal zo ingewikkeld in elkaar dat men zegt: “We doen het alleen voor iLife ’08”.

Of iLife nou wel of niet goedkoop is laat ik in het midden, er moet gewoon geld verdiend worden.

Inactief
    Anoniem
    ”Hansi2124″
    ”Ian83″

Voor jou is dat bedrag misschien niets, maar voor een ander wellicht tien procent van z’n spaargeld….. Kan jij in de beurs van een ander kijken?
    En ik vind het geen gezeur, hoewel ik ook een serieuze computergebruiker ben. Dus spreek voor jezelf.

Als je zo een krappe beurs hebt dan moet je misschien niet teveel willen.
    79 euro is niet duur voor een pakket met al die mogelijkheden vergeleken met andere pakketten in de markt. Het is (afgezien van de Open Source pakketten) 1 van de goedkoopste. Dus ongeacht of je een gigantische of kleine/krappe beurs hebt; Het is relatief een goedkoop pakket.

Bijdrager
    Hansi2124
    ”Beakerflo”
    ”Hansi2124″
    ”Ian83″

Als je zo een krappe beurs hebt dan moet je misschien niet teveel willen.
    79 euro is niet duur voor een pakket met al die mogelijkheden vergeleken met andere pakketten in de markt. Het is (afgezien van de Open Source pakketten) 1 van de goedkoopste. Dus ongeacht of je een gigantische of kleine/krappe beurs hebt; Het is relatief een goedkoop pakket.

Ik laat even in het midden dat het naar verhouding inderdaad een goedkoop pakket is. Waar het mij om ging, is dat een ander niet moet bepalen of ik (of een ieder ander) over een nieuw aan te schaffen pakket vanwege compabiliteitsproblemen iets mag zeggen. En je kan niet in iemand andermans beurs kijken. Dat het bestempeld wordt als ‘gezeur’ vind ik onterecht. En zeker de laatste regel van Ian83 vind ik niet op z’n plaats.
    That’s all……

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.