3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    glimburger

iLife 3 versus iLife 4

Ik meen me te herinneren dat er destijds (bij het verschijnen van iMovie 3) heel wat problemen waren met dit programma, en dat dit pas na verschillende updates terug een aangenaam programma werd om mee te werken.
    Destijds kocht ik me het pakket iLife 3, en zat ik dus ook geplaagd met die problemen, gelukkig is dat nu opgelost. Ik overweeg nu echter de aankoop van iLife 4 (jammer genoeg is er geen upgrade van 3 naar 4 te krijgen en is men verplicht van terug het hele pakket te kopen). Kan iemand me zeggen of de basisversie van het pakket zoals het nu te koop wordt aangeboden, vlot werkt, of moeten er ook in dit geval weer een aantal updates geinstalleerd worden vooraleer vlot gewerkt kan worden ?

Bijdrager
    Eddie

Recentelijk ben ik terug gegaan naar versie 3 van iLife. Ik had veel problemen met iDvd 4 (stadium 4 problemen). Dit probleem is niet uniek, meer gebruikers die gebruik maken van een G5 dp ervaren dit probleem. Ook bij apple is dit bekend, er werd me aangeraden om te wachten op een patch. Daarnaast mis ik de indicatiebalk in versie 4…

Bijdrager
    Turbanus

Glimburger, ik meen dat ik voor een heel redelijke prijs iLife 4 te koop heb zien staan bij http://www.tweedehandsmac. nl De pakketten worden al aangeboden.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.