15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:
    Bijdrager
    SoSuMe

ILife 11 installeren op Mac Mini

Misschien een beetje rare vraag, maar hoe installeer ik iLife 11 op een nieuwe MacMini?

Bijdrager
    Japsuh

Eh, cd’tje in de sleuf en vervolgens op installeer (op dubbelklik op het iLife ’11 logo) klikken?

Bijdrager
    Maverick9898

Als het goed is, wordt iLife ’11 ook gewoon geleverd bij je nieuwe Mac Mini;). Staat al voorgeinstalleerd.

Bijdrager
    SoSuMe

In de Mac Mini kun je geen CD stoppen….en iLife 11 is er niet bijgeleverd!

Bijdrager
    mbrant

Zit het niet al in de programmamap? iPhoto iWEb enzovoort

Bijdrager
    vanquish

dan heb jij de server variant van de mini ??

Bijdrager
    Pieterr

Dan zet je de inhoud van de iLife DVD op een USB-stick of schijf, en installeer je via USB.

Moderator
    Pete.Z

Zo te horen heb je een Mac mini server, die heeft inderdaad geen cd/dvd drive, en geen iLife.
    Weet je zeker dat je een server uitvoering wilde?

Bijdrager
    Maverick9898

Ik denk ’t niet:p. Waar heb je ‘m ├╝berhaupt gekocht?

Bijdrager
    Pieterr

Ja, de TS heeft de server uitvoering al ruim een jaar in huis (sinds 25 januari 2010).

Wachtwoord kwijt van Mac mini Server

Bijdrager
    Japsuh

Dan koop je iLife ’11 toch gewoon via de App Store?

Bijdrager
    Maverick9898

Haha nou ik zou, als die net nieuw is, de computer maar terugbrengen. Als je een Mac Mini server hebt terwijl je een gewone wilt, is dat niet de bedoeling natuurlijk.

Bijdrager
    Japsuh

Volgens zijn eerdere topic heeft hij hem al vanaf begin 2010, dus omruilen gaat niet en hij zal iLife ’11 moeten kopen (zoals ik al zei via de App Store).

Bijdrager
    Maverick9898

Ja dat kan dan inderdaad. Desalniettemin ben ik erg benieuwd hoe hij aan een Mac mini server op z’n tafel is gekomen;).

Moderator
    unSOUND

Via de AppleStore gok ik… Aangezien hij in het andere topic al aangeeft dat hij bewust de server-editie heeft gekocht.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.