15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:

Bijdrager
    iJan

iLife

Heeft iemand iLife al? Wat zijn de ervaringen?

Bijdrager
    meneer de koekepeer

Uhm…

Misschien zie ik het niet helemaal juist; waar wat is er extra aan iLife?
    Toch alleen dat dvd software gebeuren?

Bijdrager
    Stof

Nou, ik kan me wel iets voorstellen bij de vraag. Hoe ziet de doos eruit, wat zit erin, hoe verliep installatie (bijv. als je ook al versies had gedownload), etc.

Bijdrager
    Freerk

Heb vorige week iLife binnengekregen. Het ziet er keurig uit. Ook de installatie is perfect. De handleiding in het Nederlands.
    Maar het werken is nog mooier. Er zit een dvd en in een cd-rom in. Als je een dvd-r speler hebt staat er alles op de dvd en voor de cd-rom alles voor de cd-rom.

Dat iDVD is toch werkelijk prachtig mooie themas en alles is inderdaad met elkaar verbonden.

Bijdrager
    pepe

Hoe is dat dan verbonden? Heb je een apart programma iLife of kan je onderling switchen? Hoe moet ik dat zien?

Bijdrager
    iJan

Waar heb je iLife dan besteld?

Bijdrager
    KarelWillem

iLife bestel je het best gewoon bij je eigen Apple dealer of bij de Apple Store.

Het is geen apart programma wat je start. Je begint gewoon in het programma van je keus. iMovie maakt bijvoorbeeld rechstreeks gebruik van de bibliotheek van iMovie en iTunes, waardoor je dexe programma’s niet apart hoeft te starten. Is je movie klaar, dan kun je gewoon op de button iDVD klikken en je bent (bijna) klaar. Heel eenvoudig en doordacht allemaal.

Vanuit iDVD heb je dezelfde trucs tot je beschikking. Dus bibliotheken van iTunes en iPhoto zijn zichtbaar.

Vanuit iPhoto kun je direct een dvd aanmaken. Enzovoorts.

Elk programma is dus eigenlijk een ‘iLife’ op zich.

Bijdrager
    pepe

En heb je die koppeling dan niet als je de programma’s los van het net gehaald hebt en zo hebt geinstalleerd?

Bijdrager
    dennis

Waar heb je iLife dan besteld?

iLife kan je gewoon downloaden (iPhoto 2 en iMovie 3)
    Alleen iDVD 3 heb je niet erbij zitten, maar voor mensen zonder DVD writer heeft dat toch weinig zin toch??

Dennis

Bijdrager
    Gijs
    ”pepe”

En heb je die koppeling dan niet als je de programma’s los van het net gehaald hebt en zo hebt geinstalleerd?

Ja hoor, die koppelingen werken ook in de downloadversies. Dus zoals Dennis zegt, iLife heb je alleen nodig als je een superdrive hebt.

Bijdrager
    dennis

Het wordt iLife genoemd omdat dé vier programma’s van apple nu samen kunnen werken met elkaar.
    Kijk op http://www.apple.com/nl/ilife/ wat iLife tot leven kan brengen :wink:

Dennis

Bijdrager
    iJan

Eindelijk! Ik heb iLife. Dat wordt een latertje vanavond…:D

Bijdrager
    dennis

ik vond het eigenlijk wel jammer dat er geen iTunes 4 kwam….
    Niet dat er iets te klagen valt over iTunes 3.0.1 hoor :)

Dennis

Bijdrager
    pepe

Je wordt wel een beetje hebberig van al die nieuwe speeltjes he?

Bijdrager
    Castor

Ja, wat komt er eigenlijk volgende week uit?;)

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.