11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    arne89

iLife ’08 of ram?

Hey iedereen!

Waar zouden jullie voor kiezen,
    een arm studentje dat slechts een van de twee kan aankopen…
    of van 1 => 2Gb ram gaan
    of iLife ’08 kopen

Moeilijke keuze eh:wink:

Bijdrager
    trabant

Wel eens van usenet gehoord? :innocent:

Bijdrager
    lowfi

Als je al ilife 06 ofzo hebt zou ik ram kopen. Volgens mij kost 1gb ram trouwens rond de 40 euro en ilife 80 euro.

Bijdrager
    arne89
    ”trabant”

ja ( net gegoogled :P ), maar macosx.nl krijgt altijd mijn voorkeur hoor
    :wink:

Bijdrager
    N-Freak
    ”arne89″
    ”trabant”

ja ( net gegoogled :P ), maar macosx.nl krijgt altijd mijn voorkeur hoor
    :wink:

Hij doelt op iets waar we het niet over mogen hebben maar wat ervoor zorgt dat jou keuze in feite heel erg makkelijk wordt.

Verder ga ik dus echt niet.

Bijdrager
    Thomash

ram

en dan ergens iLife ‘downloaden’

Moderator
    unSOUND

Ik zou eerst eens kijken of je wel perse 2 GB Ram nodig hebt met je huidige bezigheden, en DAN pas beslissen wat belangrijker is… Voor hetzelfde geld heb je aan de huidige 1 GB genoeg, dan koop je lekker iLife ’08, en dan komt dat Ram wel als het nodig is…

Bijdrager
    Granny Smith
    ”unSOUND”

Ik zou eerst eens kijken of je wel perse 2 GB Ram nodig hebt met je huidige bezigheden, en DAN pas beslissen wat belangrijker is… Voor hetzelfde geld heb je aan de huidige 1 GB genoeg, dan koop je lekker iLife ’08, en dan komt dat Ram wel als het nodig is…

ik stel hetzelfde voor… misschien kan je effe vertellen wat je op je mac doet zodat we kunnen kijke of 1gb genoeg is

ikzelf heb 1gb… intenet, chat, email, programmeren, tekst schrijven, filmpjes kijke, gamen, photoshop cs2… gaat allemaal perfect

tenzij je echt heel veel video gaat editen of veel photoshop gebruikt of veel audio (garageband) maakt denk ik dat je met 1 gb meer dan genoeg hebt

kijk anders eens met activity monitor hoeveel ram je nog vrij hebt

Bijdrager
    arne89

idd, office, ichat, mercury messenger, safari, en alle ilife 06 progs, maar films doe ik maar eens om de 1 of 2 mnd:)
    maar nu gaan er ook grafiekenprogs bijkome (studierichting), waarvoor ik denkelijk iets meer ga nodig hebben vrees ik. en btw, usenet enzo vertrouw ik niet voor “malware”. Dan houdt ik het liever legaal.
    Maar als ik op OMT verder ga is ilife 08 enkel stevig veranderd in imovie, wat het wss niet waard is om er dan 80 eur aan te geven…

Bijdrager
    d3nn

Ik zou extra RAM nemen.

Moderator
    unSOUND
    ”d3nn”

Ik zou extra RAM nemen.

En waarom dan precies ? Want geen van de programma’s die hij noemt verbruiken veel Ram…

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.