15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:
    Bijdrager
    icecream

iLife ’06 camera

Rare vraag mischien, maar ik wou graag weten welke camera er op de voorkant van iLife ’06 staat?

http://img466.imageshack.us/img466/5770/ma166header9gs.jpg

Inactief
    Anoniem

Canon Digital Ixus … maar welk type?:?

Bijdrager

Ixus 40 of 50, oudere types hebben een kleiner scherm en de 55 heeft een groter scherm, de 40, en de 50 zijn van de achterkant vrijwel niet te onder scheiden.

40: http://www.cameras.co.uk/cameraimages/canon-ixus-40-back.jpg

50: http://www.pma-show.com/canon/005_digital_ixus_50-LIVEB.jpg

Bitte!

Bijdrager
    Furious

Als je ‘em wil kopen door dat wauw: mooi scherm zeg!:o

Die dingen zijn toch simulated.:P

Bijdrager
    ”Furious”

Als je ‘em wil kopen door dat wauw: mooi scherm zeg!:o

Die dingen zijn toch simulated.:P

Tuurlijk is daar wel aan gesleuteld, maar de kwaliteit van die ixusjes zijn echt geweldig!

Ik heb een ixus 40, mijn moeder een ixus 50, en mijn baas een ixus 55.

Allemaal TOP camera’s echt helemaal super, gewoon aandoen en plaatjes knippen, en exact even groot als een creditcard, echt geen milimeter groter, super apparaatje, heb je gewoon altijd bij je.

Bijdrager
    Cars

Inderdaad! We hadden eerst een IXUS 40 en nu een 60! Groot voordeel is het grote scherm en een ISO van 800. Makkelijke bediening en mooie foto’s!
    Is ook makkelijk in de hand te houden en de camera zit er goed uit. Het scherm van de 60 is wel helder (helderer dan de 40, naar mijn idee)!

Bijdrager
    icecream

Ok bedankt dan weet ik in ieder geval waar ik moet zoeken. Trouwens lijkt hij wel erg veel op de Sony Cybershot DSC-W30.

Bijdrager
    AdriaanB

en is deze een betje OK?

Digital IXUS i5

Bijdrager
    icecream

Ik ga denk ik voor de Sony omdat hij veel goedkoper is en 6.0 megapixels heeft.

Bijdrager
    AdriaanB

@icecream:

hoe ga je die dan syncen met een Mac?? want hij is namelijk niet mac compatible op Vergelijk.nl

veel geluk ermee…:D

Bijdrager
    icecream

Owjah fuck dan moet ik toch maar die IXUS nemen. Bedankt had ik dalijk de verkeerde gekocht.

Bijdrager
    Furious

Worden al die dingen niet gewoon herkend als Mass Storage Drive?:|

Bijdrager
    AdriaanB

maar is de reactiesnelheid wel een beetje OK van de Canon Digital IXUS i5??

Bijdrager
    JJmac

Megapixels zeggen niet altijd iets over de kwaliteit, er zijn verschillende merken die een andere opbouw hebben, waardoor je de zelfde kwaliteit kan hebben met minder pixels.

Bijdrager
    HAK
    ”pietsnot”

@icecream:

hoe ga je die dan syncen met een Mac?? want hij is namelijk niet mac compatible op Vergelijk.nl

veel geluk ermee…:D

shiiit!! stomme *** sony,, laat mij weer net een sony cybershot hebben ,, (ik heb wel een oudere cybershot dan),, ben nog niet geswitchd,, maar dit gaat wel een probleem geven,, plus dat ik een mobiel heb (samsung d500) die ook niej mac-compatiebel is. Stel luie programmeurs van sony en samsung!!

Update: ik zie dat andere sony cybershots wel mac compatible zijn,, Hoop dat de mijne erbij zit,

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.