8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Road

iLife ’11 2e user

Vandaag heb ik van een kennis iLife ’11 gekregen, deze versie van iLife ’11 is al geïnstalleerd bij hem. Ik zit te twijfelen of ik deze versie ook zal gaan gebruiken. Het gaat om een retail versie, heeft iemand misschien ervaring met dubbele installaties wat users betreft.

Bijdrager
    Afroman

Werkt gewoon prima hoor.

Bijdrager
    rtgrs

Klopt, werkt prima… Maar volgens mij staat de licentie dat niet toe.

Bijdrager
    Panda

Officieel mag het niet maar het kan wel.

Bijdrager
    Road

Ik weet dat het officieel niet mag, ik heb de licentie gelezen. Ik kan denk ik beter wachten tot Lion 11 komt met daarin iLife 11. Ik heb geen zin dat Apple straks maatregelen gaat nemen als ik het toch zou install.

Bijdrager
    Taconew

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot
    Road op 28 november 2010

Ik weet dat het officieel niet mag, ik heb de licentie gelezen. Ik kan denk ik beter wachten tot Lion 11 komt met daarin iLife 11. Ik heb geen zin dat Apple straks maatregelen gaat nemen als ik het toch zou install.

Voor de prijs hoef je het niet te laten en het is het geld dubbel en dwars waard. iLife 11 heb ik deze keer gewoon gekocht, maar iLife 9 was een torrent. En Apple heeft echt geen tijd om achter al die illegale gebruikers aan te gaan (het is BREIN niet…) Bovendien: omdat iLife werkt zonder serienummer of registratie kan Apple niet eens controleren of je het gekocht hebt en verschijnen er “gewoon” updates zodra die beschikbaar zijn.

Moderator
    Pete.Z

En voor we nog verder de illegaliteit induiken, een slotje dan maar.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.