9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    .Arne

iLap versus iCurve

Binnenkort (binnen 15 dagen om precies te zijn) schaf ik me een nieuwe MacBook (13.3″ dus) aan. Ik ben echter gewend om met een 19″ LCD scherm te werken en ik vrees dan ook dat mijn MacBook me nogal wat rugklachten zal bezorgen na langdurig gebruik. Mijn oog viel uiteindelijk op de iLap en de iCurve. De iCurve staat duidelijk nog iets hoger, maar de iLap ziet er zeker ook heel mooi uit. Misschien (ongetwijfeld wel :wink: ) zijn hier mensen met een iLap of iCurve (of beide)… Een genuanceerde opinie is welkom.

iCurve Elevator:

iLap:

Bijdrager
    Igor

de iCurve bestaat neit meer. Dat is tegenwoordig de elevator…

Ook een fijn en simpele stand

Bijdrager
    jago

Met de iLap kan je gewoon verder werken, voor de iCurve/Elevator heb je een extra toetsenbord en muis nodig.
    Maar het beeld van de iCurve staat wel hoger(beter)…
    Ik weet ook niet wat kopen, maar na lang op je laptop te werken kan je wel eens nekpijn hebben van steeds zo laag te kijken.

Bijdrager
    .Arne

Ik heb het aangepast. Ik stem bij de weg ook ff op iLap om de resultaten te kunnen zien. :wink:

Bijdrager
    cles

hang dat 19 inch scherm aan je macbook
    dan heb je best of 2 worlds

laptop als je onderweg bent en desktop met groot scherm als je thuis bent

maar wel dan even draadloos toetsenbord en muis kopen

:D

Bijdrager
    www.project-euh.com

Sinds een week de Elevator, en erg blij mee

Extern scherm en toetsenbord erbij en heel fijn werken zo…

Bijdrager
    .Arne
    ”cles”

hang dat 19 inch scherm aan je macbook
    dan heb je best of 2 worlds

laptop als je onderweg bent en desktop met groot scherm als je thuis bent

maar wel dan even draadloos toetsenbord en muis kopen

:D

Zal niet gaan. We verkopen mijn oud Windhoos bakkie samen met het scherm (biedt een vollediger pakket).

Bijdrager
    MacThijn

koop je een nieuw scherm;)
    en tegenwoordig wordt er veel 2de hands aangeboden zonder schermen hoor dus het is geen mis.

persoonlijk vind ik de Curve mooier en beter bij apple passen. en met dat oogpunt zou ik daar ook voor willen kiezen. Ergonomisch gezien doen ze niet voor elkaar onder. de ene kijkt beter de andere werkt beter.

Bijdrager
    .Arne

@MacThijn: een nieuw scherm koop ik nog wel eens, maar voorlopig zou ik het met zoiets willen doen. Nu, de iCurve is misschien handiger, maar die ziet er zo fragiel uit. Terwijl de iLap er lekker handig en stevig uitziet. Is het overigens mogelijk het toetsenbord nog te gebruiken bij de iLap of moet je toch ook een extern claviertje er bij kopen?

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.