9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    solutions

IKEA software

Mac mannen en vrouwen,

Mijn lieve meisje en ik zijn bezig met het kopen van een nieuwe keuken. IKEA heeft best aardige exemplaren en je kan m.b.v. de IKEA keukenplanner alvast de keuken helemaal inrichten. Natuurlijk weer alleen voor PC boeren. Bestaat er een dergelijk (eenvoudig) programma voor onze trouwe Mac? Of moet ik dan toch (dat trage) virtual PC aanschaffen voor mijn G4 powerbook?

Alvast bedankt,,

Keukenprinsje

Bijdrager
    Larz
    ”solutions”

Mac mannen en vrouwen,

Mijn lieve meisje en ik zijn bezig met het kopen van een nieuwe keuken. IKEA heeft best aardige exemplaren en je kan m.b.v. de IKEA keukenplanner alvast de keuken helemaal inrichten. Natuurlijk weer alleen voor PC boeren. Bestaat er een dergelijk (eenvoudig) programma voor onze trouwe Mac? Of moet ik dan toch (dat trage) virtual PC aanschaffen voor mijn G4 powerbook?

Alvast bedankt,,

Keukenprinsje

Aanschaffen?:evil:

Nee, er is geen andere versie voor mac. Ik heb zelf voor mijn ouders ook al gezocht, maar met geen resultaat. Er is dus geen mac-versie zover ik weet. Toch maar VPC proberen:(

Bijdrager
    Xserve

een 3D-applicatie draait niet (zo vlot) met Virtual PC.:(

Bijdrager
    WouterP

Virtual PC is idd wel handig voor bepaalde software die helaas gemaakt is door mensen die niet begrijpen dat Apple de beste is waardoor ze daar beter software voor kunnen maken maarjaa.

Bijdrager
    Pbook

De keukensoftware van Ikea is niet bruikbaar op mijn Powerbook G4 met VPC. Traag, printen bleek onmogelijk. Ik heb de Windows machine van mijn dochter moeten gebruiken. ;-)

Pbook

Bijdrager
    solutions
    ”Larz”

Aanschaffen?(

Ja, ik ben nog van de generatie die software gewoon koopt. Mijn huisdieren daarintegen jat ik altijd wel. Ik verwacht binnenkort mijn tijgertje…

Bijdrager
    solutions

Ok, da’s duidelijk, bedankt jongens. Bestaat er dan misschien een ander 3D programma zodat wij onze aanstaande keuken alvast kunnen bewonderen op ons Maccie?

Bijdrager
    Sbojevets

Bij MacSupport ligt een pakket wat 3d interieur ontwerp kan realiseren. Misschien is dat wat. Ik ben alleen de naam vergeten……

Bijdrager
    lsmisch

Erg hé,Ikea in zijn begindagen in Belgie stelde op allle bureau’s of kamers een nepmac tentoon.
    Omdat ze natuurlijk de mooiste waren in die dagen.
    Nu zijn apple’s nog steeds de mooiste,maar heeft men gekozen om lelijke HP bakken te gebruiken.Kwestie om het kontrast en beetje te verhogen zeker.
    Ik heb dit geconstateerd bij mijn laatste Ikea bezoek,en het was mijn laatste,mij krijg je er niet meer in.:evil:

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.