5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Vilscon

Ik zoek een alternatief voor 'Fences' (WindowsProg.) maar welke?

Hallo!

Misschien dat sommigen van jullie het programma \’Fences\’ van Stardocks voor Windows kent, voor de grotere groepering die dat niet kent: Fences is een programma dat de mogelijkheid biedt o.a. je bureaublad in te delen in een aantal vakken naar keuze, waarbij ieder vak regels mee kan krijgen. Bijvoorbeeld: In vak A mogen alleen bestanden met de extensie .jpg, in een ander vak mogen alleen bestanden die groter zijn dan 10MB.

Dit is een volledig automatisch programma en is niet te doen met Automator, aangezien Automator niet de mogelijkheid heeft om bestanden in een specifiek gebied van het scherm te plaatsen.

De bovengenoemde functionaliteit wil ik bereiken op m\’n Mac. De mogelijkheid om vakken te creeeren (Het liefst volledig onzichtbaar) en daar regels aan te koppelen zodat bestanden automatisch en direct in dat vak komen te staan, waardoor m\’n bureaublad dus betere is geordend.

Wie o wie doet een goede suggestie?

Via alternativeto.net werd ik helaas niet veel wijzer.. maar ik kan ook verkeerd gekeken hebben:)

Bijdrager
    computer space

Slimme mappen, en dan een space maken waarin je de vensters open laat staan?

Bijdrager
    Vilscon
    computer op 22 januari 2013

Slimme mappen, en dan een space maken waarin je de vensters open laat staan?

Ik wil volledig borderloos of iets visueels hebben, zodat m’n wallpaper intact blijft.

Een slimme map is dan helaas geen optie.. Zeker aangezien ik wel wat vaker de finder sluit, volledig. Dan sluit ik die meteen ook, helaas.

Bijdrager
    computer space

Stop je de slimme mappen toch in je dock? Zou niet weten waarom je al die iconen op je bureaublad zou willen als je zo aan dat plaatje hecht.
    En achtergronden kunnen ook in findervensters.

Bijdrager
    computer space

Heb het net bekeken, is gewoon een slappe versie van Windows 8. Misschien moet je die op je mac zetten?

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.