23 berichten aan het bekijken - 1 tot 23 (van in totaal 23)
  • Q:
    Bijdrager
    recoiller

Ik zit nu bij Dauphine in Amsterdam en alleen maar Apple…

In het gebouw waar ook BNR in zit, zit ook een cafe / restaurant dat Dauphine heet. Best leuk, ben hier voor de tweede keer en opnieuw valt me op dat hier veel Apple wordt gebruikt.
    Vooral veel zakenmensen hier, ik schat een man of 150 en ik tel alleen al vanuit de stoel waar ik zit maar liefst 23 Apple laptops (allemaal aluminium, zowel oud als nieuwe model). En letterlijk niet 1 PC laptop, alleen onder op het apparaatje waar de bediening bestellingen mee op neemt staat een windows logo.

De vorige keer viel het me ook wel op, maar inmiddels krijg ik de indruk dat je er niet in komt hier met een PC laptop. Bijna bizar.

Bijdrager
    Saabs

Hupatee!

Bedankt. :wink:

Bijdrager
    recoiller
    ”Saabs”

Hupatee!

?

Bijdrager
    Saabs

Dat is een link naar ‘Mijn ontdekkingen van vandaag’ – topic.
    Jouw verhaal is toch een ontdekking?
    Dan hoort dat in dat topic thuis en hoef je hiervoor niet een nieuw topic aan te maken. 8)

Moeilijk hé. :wink:

Bijdrager
    recoiller

Ah, op die manier.. Nou ja.. ontdekking.. Ik vind het hooguit opmerkelijk. Op zich lijkt een topic waar wordt besproken waar je veel Mac’s ziet op zich ook wel leuk.

Maar ik snap je gedachte..

Bijdrager
    Saabs

Dat laat ik dan maar een van de mod’s beslissen.:)

Bijdrager
    Thelma
    ”Saabs”

Dat is een link naar ‘Mijn ontdekkingen van vandaag’ – topic.
    Jouw verhaal is toch een ontdekking?
    Dan hoort dat in dat topic thuis en hoef je hiervoor niet een nieuw topic aan te maken. 8)

Moeilijk hé. :wink:

Zeg woef, we hebben ook een topic over gespotte Apple’s en over Amsterdam.
    Maar ik vind dit meer dan het vermelden waard ;-).

Bijdrager
    ipodtouch

Dauphine vind ik echt een hele fijne tent!
    Je moet is Dauphine in typen op twitter.com/search je ziet dan dat heel veel Twitteraars daar zitten.

Bijdrager
    koen
    ”ipodtouch”

Je moet is Dauphine in typen op twitter.com/search je ziet dan dat heel veel Twitteraars daar zitten.

Gezellige bedoening! :?

Bijdrager
    Maersk

Het gebouw van BNR is sowieso tof. Ben er daar eens in de studio geweest. Ik ga dat restaurant ook een keertje checken denk ik…:)

Bijdrager
    recoiller

Je schijnt je auto gratis in de kelder te kunnen zetten. Ga ik volgende keer doen. Ik was vandaag kwartiertje te laat en na 10 minuten had ik al een bon 52 euro.. jammer..

Bijdrager
    trabant

Ik zie dat je naast met je gear pronken in Dauphine ook kunt eten en drinken!

Bijdrager
    recoiller

En open internet netwerk. Alleen poort voor mail versturen is dicht gegooid.. Eten is goed maar niet spectaculair, personeel is vriendelijk.

Bijdrager
    Лукас

Dan ga je toch naar gmail.com, kun je ook gewoon mail versturen via je browser. Poortenprobleem opgelost.

Bijdrager
    recoiller
    ”LucasJV”

Dan ga je toch naar gmail.com, kun je ook gewoon mail versturen via je browser. Poortenprobleem opgelost.

Ik heb 16 actieve mailadressen, van de meeste heb ik wel webmail. Maar het was voor mij net even handiger als ik vanuit Mail had kunnen mailen. Maar ik begrijp het wel en mij hoor je niet klagen.

Bijdrager
    Rub3n

16 actieve e-mailadressen. Volgens mij doe je iets fout…

Bijdrager
    recoiller
    ”Rub3n”

16 actieve e-mailadressen. Volgens mij doe je iets fout…

Ik heb zo m’n redenen;-)

Bijdrager
    Neptunus

Meerdere identiteiten? :evil:

Bijdrager
    Stripe

Ik vind het vrij.. apart xD
    Alleen al de moeite die het kost om alles te checken..

Bijdrager
    recoiller
    ”Neptunus”

Meerdere identiteiten? :evil:

Eigenlijk wel ja, geen persoonlijke maar bedrijfsmatige..

Bijdrager
    recoiller
    ”Stripe”

Ik vind het vrij.. apart xD
    Alleen al de moeite die het kost om alles te checken..

Moeite? In tegendeel. Je merkt er niets van. Je hoeft alleen geen filters in te stellen omdat alles automatisch al gefilterd wordt. En als er een mailadres uit de lucht ligt heb je altijd alternatieven.

Inactief
    Anoniem

Ik heb ook meerdere e-mailadressen.
    Eentje prive, eentje zakelijk, gmail om te testen, hotmail om te testen. Maar ze sturen allemaal alles door naar mijn MobileMe. Dus totaal niet onoverzichtelijk:)

Bijdrager
    Stripe

Nou, ik vind één GMail en dat is voor mij meer dan genoeg. Dan heb ik verder ook geen bedrijf ofzo dus dat is ook wel logisch.
    Heb nog wel 2 andere Hotmails die ik niet gebruik en één andere GMail waar ik accuntnaam niet meer van zou weten.

Maar 16… ik blijf het erg veel vinden:P

23 berichten aan het bekijken - 1 tot 23 (van in totaal 23)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.