12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:

Bijdrager
    MacAanZee

Ik zie nog steeds de Apple Store niet online

Ligt het aan mij of is de Apple Store nog steeds niet online met alle nieuwe producten en de (verlaagde) prijzen van de bestaande iPhones etc. Is dat niet wat laat?

Bijdrager
    fred44nl

ik denk dat je niet goed kijkt:)
    de Store is niet meer afzonderlijk, maar opgenomen in de site zelf.
    kies een iPhone en dan zie je een groene knop Selecteer.

Bijdrager
    KarelWillem

Ja, dat ligt aan jou..;)

Overigens zijn (nog) niet alle nieuwe producten leverbaar (in Nederland).

Bijdrager
    SvS

Ja, dat viel ons ook op, waarom is GOUDKLEURIG uit assortiment gehaald?!?

Bijdrager
    KarelWillem

De instapmodelletjes krijgen per definitie altijd minder opties.

Apple heeft nml. liever dat jij een stapje verder gaat in je aankoop.

Bijdrager
    SunKeeper

Gewoon snel rondstruinen op internet, als je snel bent kun je nog een hoop gouden iPhone 5S-modellen vinden. Genoeg toko’s die een voorraadje hebben aangelegd.

Bummer dat er geen nieuwe 4” iPhones zijn verschenen. Dan nog maar een paar jaar door en kijken wat de iPhone 7(S) gaat brengen.

Het wordt nu ondertussen ook wel duidelijk dat de enige bestaansreden van de iPhone 5C is dat ze daarmee konden experimenteren met twee productiebanden. Welke nu door de iPhone 6 en iPhone 6 Plus worden gebruikt.
    De 6S-serie gebruikt dezelfde band, wordt alleen met andere onderdelen in elkaar gezet.

Bijdrager
    MacAanZee

Het ligt inderdaad aan mij. Ik vind het wel een stuk minder overzichtelijk. En in tegenstelling tot de Amerikaanse site van Apple staat de Apple TV er niet bij – in elk geval niet in de balk bovenaan. Ook kan ik bij de iPhone 6S nergens vinden hoeveel GB geheugen die standaard heeft en wat er verder mogelijk is. Dat is in de Keynote gisteravond niet gezegd (of het moet nét tijdens een freeze zijn geweest) en ik vind het ook niet bij de info over de nieuwe iPhones. Ik vind het wel erg belangrijk!

Bijdrager
    MacAanZee

PS….ach….ook dat blijkt aan mezelf te wijten. In plaats van het geheugen duidelijk bij de specs te zetten op de iPhone 6S pagina, moet je op een piepklein linkje rechts bovenin klikken “tech specs”, om dan te zien dat Apple helaas nog steeds de 16GB handhaaft als standaard voor de iPhones. Veel te weinig!

Bijdrager
    fred44nl

misschien is deze wel handig:

http://www.apple.com/nl/iphone/compare/

Bijdrager
    KarelWillem

Dat bij ons de Apple TV er niet bij staat (nou ja, de oude wel; helemaal onderaan), heeft een simpele reden.

In de landen dat hij snel uitkomt (De Apple TV Siri landen), staat hij bovenaan. In andere landen dus niet.

Bijdrager
    MacAanZee

In de Apple Store app voor de iPhone staat nog geen enkele van de nieuw gepresenteerde producten!
    Slecht hoor, intussen anderhalve dag na de Keynote.
    Geen iPad Pro, géén nieuwe iPhones en alleen de oude Apple TV. Alleen de prijs van de (huidige) iPhones 6(S) is aangepast.
    Luie bedoening daar.

Bijdrager
    KarelWillem

In tegenstelling tot de website, staan in de app alleen dingen die je kunt kopen.

Aangezien niet één van de nieuwe artikelen al te koop is. Vind je die ook niet in de ‘winkel’.

In de AH staan ook geen dingen op de plank die je pas over drie weken kunt kopen.

Dat heeft niets met lui te maken.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.