3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    levidhuyvetter

Ik zie m'n IBOutlets en Actions niet staan in interfacebuilder ?

Ik ben wat gaan rondzooien met de source code van de prefPane om je xBox 360 controller aan te sluiten op je mac. Ik ben een niew project begonnen met een veel beter user interface. Nu ben ik klaar met alle code uit de source code te kopiëren naar mijn project en wat dingen aan te passen maar als ik dan in interface builder connecties wil maken zie ik geen van de IBOutlets of Actions die ik had aangemaakt.

Ik heb gisteren 4u naar het probleem zitten zoeken en heb dan toch geen oplossing gevonden. Ik heb geen enkele error of waarschuwing.

Source code : http://www.2shared.com/file/RhPNC64M/Controller.html

Bijdrager
    dj bazzie wazzie

Gezien ik geen echte fan ben van veel internetplugins heb ik je source niet gedownload.

Wat ik veel tegenkom (voel je niet beledigd):
    1 – Vergeten de class of xib te saven voordat de connections gemaakt kunnen worden.
    2 – De geïnstantieerde class type in interface builder is niet omgezet naar de class waar het naar toe moet verwijzen in Xcode (staat bijvoorbeeld nog op NSObject)
    3 – Misschien dat je even in interface builder reload classes zou moeten doen (heb ik nog nooit nodig gehad).

Hopelijk heb je er wat aan

Bijdrager
    levidhuyvetter

Had het ondertussen al gevonden maar toch bedankt.

Het was inderdaad de geïnstantieerde class type die ik vergeten was. Hoewel vergeten, in de source code die ik heb gedownload stond ook nog altijd NSPreferencePanel. heb het nu veranderd naar controllerPref en nu werkt het.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.