8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Bijdrager
    mr.greenish

Ik word gek van imovie 3

Toen ik imovie eerst uit probeerde ging die zo sloom als een zeewier… Maar als ik hem iets meer ging gebruiken des beter die ging draaien.
    De snelheid vind ik nu wel te doen hoewel imovie 2 veeel sneller was.

Maar vandaag werd ik gek:evil: :x ik wou simpel we een fragment uitsnijden, vervolgens die kopi├źren en richting omdraaien. HET GING NIET! ten eerste ik kreeg minder makkelijk de goede positie te pakken van de afspeelkop maar de ergste was dat toen ik die zelfde beeld kopieerde dat de gekopierde beeld niet klopde opeens.was een zwarte stuk achter opeens … maar toen ik de richting keerde was het helemaal ramp┬▒#%^ de beeld ging sneller + er was een nog groter stuk zwart toegevoegt!$%^&:cry: :evil: :(

oke ik begrijp het niet …
    ik heb het nog een keer gedaan herstart en al, met andere beelden ook. Ik heb voor de duidelijkheid niets verander aan de snelheid allen de richting Kent iemand dit probleem en weet iemand wat te doen?
    hier is een test filmpje 652kb–> http://www.acidpepper.com/external/ehhh.mov

Bedankt!

FLIP┬┐
    :mrgreen:

Bijdrager
    Ruben
    ”mr.greenish”

…een fragment uitsnijden, vervolgens die kopi├źren en richting omdraaien. HET GING NIET! ten eerste ik kreeg minder makkelijk de goede positie te pakken van de afspeelkop maar de ergste was dat toen ik die zelfde beeld kopieerde dat de gekopierde beeld niet klopde opeens.was een zwarte stuk achter opeens … maar toen ik de richting keerde was het helemaal ramp┬▒#%^ de beeld ging sneller + er was een nog groter stuk zwart toegevoegt!$%^&

Ik hoop dat anderen hier dit WEL kunnen volgen?? :P

Bijdrager
    mr.greenish

uhh ja sorry beetje geïrriteerd enz. maar ja als je het niet snapt kijk die filmpje maar. de fout is dus dat er opeens zwart toegevoegd is en de snelheid van de 2e fragment anders is zonder dat ik wat deed, behalve dat ik de richting van de fragment veranderde.

groet!

FLIP┬┐

:mrgreen:

Bijdrager
    jangg

Ha die Flip,

Je hebt gelijk. Ik heb het ook geprobeerd. Eerst een stukje van 5 seconden uitgesneden en toen ge-‘reversed’. Bij afspelen gaat ruim 1 seconde veel te snel en vervolgens bijna 4 seconden blijft het zwart. Foute boel dus, lijkt me.:cry:
    Nou blijkt ook bij alle reacties uit de iMovie-forums dat het stikt van de bugs in iMovie3. De meest gestelde vraag is: “Hoe kom ik weer terug naar iMovie 2?”
    Ik heb zelf al verschillende filmpjes ge-edit in iMovie3, zonder al te veel problemen (even afkloppen…) maar ik maak dan ook nauwelijks gebruik van bijzondere technieken. Wat wel goed gaat is het editten van het audio-spoor en dat is al een hele verbetering!

Bijdrager
    mr.greenish

Gelukig. Ik was al bang dat het aan mij lag. Ik hoop dat er snel een patch komt ofzo.
    Ik ben zelf ook tevreden over de geluid opties. Maar ja nu aleen wat andere dingen en de snelheid, dan komt het wel goed. Mischien komt die patch samen met 10.2.4 ofzo we zien wel.

Bedankt!

FLIP┬┐:mrgreen:

Bijdrager
    iJan

Ik heb ook de nodige problemen met iMovie3. Veel crashes, heel erg langzaam, verkeerd tijdcode enzovoorts. Gelukkig had ik op een externe schijf nog iMovie2 staan. Ik ben van plan om voorlopig de montage, titels, effecten en overgangen met iMovie2 te doen en daarna het geluid met iMovie3. En dan maar wachten op een nieuwe versie van iMovie3…

Bijdrager
    Gijs

Vraagje. Bij mij lukt het tot nog toe aardig met iMovie 3, al stottert hij wat meer dan de vorige versie. Maar hebben jullie iMovie 2 zelf weggegooid of zo, want ik heb beide versies naast elkaar in mijn programmamap staan. Ik kan mijn project dus in beide versies openen en bewerken.

Bijdrager
    iJan

Ik gebruik nu beide versies voor hetzelfde project. Het gaat prima, al blijft iMovie 3 problemen geven. :cry:

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.