6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    klaas

Ik wil mijn foto's wel op mijn macbook maar niet op mijn iphone

Heeft iemand een idee hoe je kan bepalen welke foto’s van mijn MacBook op mijn Iphone te zien zijn?
    nu staan alle foto’s die ik op mijn MacBook heb op mijn Iphone en die is dus bijna vol op die manier.

Bijdrager
    KarelWillem

iTunes.

Alleen de albums synchroniseren die je er op wilt hebben. Zo werkt het al sinds tien jaar.

Bijdrager
    klaas

Ik ben niet echt een Itunes fan, en nu werkt het via de cloud.
    kun je dan ook albums selecteren?

Bijdrager
    Shmoo

Nee, er is geen optie in Foto’s om aan te geven wel foto’s je wel en niet wilt syncen. Het is een soort alles of niets mentaliteit.

Een andere ‘cloud’ -optie is mogelijk een dienst als Dropbox gebruiken. Wat je dan moet doen is iCloud sync uitzetten op je iPhone zodat je geen foto’s meer op je telefoon hebt staan en je camerarol leeg is maar wel op je Mac. Daarna bepaalde albums/foto’s op je Mac exporteren uit Foto’s en in een Dropbox folder plaatsen. Dan de Dropbox app installeren op je telefoon en de foto’s vanuit de Dropbox app importeren ( Exporteren heet dat dan omdat je de foto’s uit Dropbox haalt ) in je camerarol van de iPhone.

Allemaal heel omslachtig maar geregeld dat is het eigenlijk niet want het gaat bij een OS alleen maar om het feit of iets kan, JA of NEE. Dat lees ik een paar uur geleden op dit forum. iOS gaat zo hard vooruit dat je alleen maar even een app moet vinden die alles kan. ^

Bijdrager
    klaas

Klink alsof het dan toch iTunes moet gaan worden..
    Bedankt

Bijdrager
    wouter57

Geen iTunes ? Dan Photosync

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.