30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 36)
  • Q:
    Bijdrager
    SweetPrincess

Ik wil iTunes downloaden!! maar hoe??

Hallo mensen

ik wou wat vragen
    wie kan mij kan helpen?
    ik wou op deze site http://www.apple.com/nl/itunes/
    itunes downloaden
    alleen lukt het niet
    weet jullie hoe of waar ik het kan downloaden

alvast bedankt

kusS Sweet*Princess

Moderator
    unSOUND

Dat kan gewoon hier hoor:

http://www.apple.com/nl/itunes/download/

Bijdrager
    SweetPrincess

ja dat weet ik
    maar ik zie nergens een knop om te downloaden
    het is helemaal blauw ???

wat staat er bij jou dan als je die site opstart

Moderator
    unSOUND

Hij is in het begin wel blauw, maar na een paar seconden komt de tekst in beeld.

Bijdrager
    Ruben

Ik heb je ook al in een PB proberen duidelijk te maken hoe je ‘m daar kunt downloaden, maar als het echt niet wil lukken kun je ‘m ook hier van downloaden. Dit is versie 6.0.5 die ik net van de Apple site heb getrokken.

Ben er even vanuit gegaan dat je een Mac hebt. Zo niet, dan kun je hier de Windows versie downloaden.:-)

[Edit]

Download links gewist i.v.m. verlopen van domein.

Bijdrager
    SweetPrincess

ik heb opgestart die pagina
    en ik wacht al tien minuten
    nog steeds niks
    ????

Bijdrager
    Ruben

Die link van mij is geen pagina. Als je daar op klikt zal er wel een leeg venster openen in je browser, maar intussen moet de download lopen in je downloads-venster… zo gaat dat bij Safari althans.

Begint meer als een browser-probleem te klinken. Probeer eens een andere browser… of anders gewoon Wanadoo de schuld geven.:-P

Moderator
    Strifer
    ”Sweet*Princess”

ik heb opgestart die pagina
    en ik wacht al tien minuten
    nog steeds niks
    ????

bij mij werkt het prima en komt het gewoon in beeld. misschien moet je even op stop drukken? soms krijg je dan alles behalve een plaatje wel in beeld en kun je gewoon verder werken met de website. dan zit er een plaatje of ander bestand dwars.

Moderator
    Mac Daddy

Dit is een deel van de pagina die unSOUND als link gaf.
    En daar moet je dan even aanvinken voor welk systeem het wilt en vervolgens klik je op de grote grijze knop onderaan.

Bijdrager
    tiny

In het vlauwe vlak rechts, staat een grote knop met daarop “Gratis download”. Als je dat niet ziet, laadt jouw browser de plaatjes ws. niet goed…

Inactief
    Anoniem

Download de nieuwste versie gewoon via software update :D

Bijdrager
    Turbanus

Welja Neopiko…. ze kan ook haar pc nemen naar de bakker op de hoek. Mischien kan die er even iTunes op installen….:wink:

Bijdrager
    Ruben

Ik weet niet of Sweet*Princess nog een reactie gaat geven want ze zat op de PC van een vriendin en had volgens mij ook nog andere problemen met haar eigen PC. Maar iTunes heeft ze inmiddels kunnen downloaden na het toesturen van een directe link via MSN. Blijkbaar had ze gewoon een vreemd probleem op de Apple site… maar ja, moet ze ook maar een Mac kopen.;-)

Bijdrager
    J.C.

Dat kan je ook niet gelijk verwachten van iemand Ruben 8)

Bijdrager
    SweetPrincess

hallo
    allemaal

ik heb gisteren van ruben die itunes bestand gekregen om het te downloaden
    maare :( het is niet gelukt hij doet het niet…. was een een error bestand
    en als ik op de site gaat komt die itunes site wel alleen wordt het helemaal blauw
    waar je dan op die knop moet drukken om te downloaden
    dus wat moet ik nou doen,want heb gisteren dat bestand gedownload
    wat ruben mij hebt gegeven,en nou heb ik ineens quick time op de computer staan
    ??????maar dat is meegekomen met die itunes bestand en ik kan hem niet verwijderen
    hij geeft een fout aan ??????

WIE KAN MIJ HELPEN:( :( :(

Bijdrager
    Turbanus

LOL… mischien moet er even een prins komen helpen…..:wink: Witte paarden hebben we niet geloof ik trouwens…..

Bijdrager
    Ruben

Even ter volledigheid; je hebt toch wel Windows 2000 of Windows XP he? Op andere Windows versies gaat iTunes niet werken namelijk.

Bijdrager
    SweetPrincess

ja ik heb windows xp
    maare hij doet het niet:(
    ik wil itunesssssssss:x
    maar ja
    wat moet k nou doen:cry:

Bijdrager
    Turbanus

Dan kunnen de Maccers jou helaas niet helpen. Mischien een Macje kopen en je pc het rqaam uit smijten?:o :evil: :innocent:

Bijdrager
    SweetPrincess

wat is een macje
    snap niet:o

waarom kan ik hem niet dan downloaden
    moet tog kunnen
    bij een vriendin van mij lukt het wel
    en hij heeftde zelfde computer???

lekker raar ik wil itunesss:x :x :x :x :x :x :x

Bijdrager
    SweetPrincess

ik bedoel zij heeft dezelfde computer
    sorry mijn fout:lol:

Bijdrager
    Turbanus

Mischien kan de link van Yaris je helpen
    http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=82501

Gewoon eerst alles eens doorlezen daar en mischien komje jouw probleem wel tegen.

Bijdrager
    Ruben
    ”Sweet*Princess”

wat is een macje

Een “Macje” is een computer van Apple waar GEEN Windows op staat. Na je zoekaktie op Internet m.b.t. iTunes problemen ben je dus op een forum voor Apple gebruikers terecht gekomen. Op zich niet zo heel erg, omdat iTunes natuurlijk ook door Apple gemaakt is, maar voor problemen met Windows computers ben je hier helaas op de verkeerde plaats vrees ik.

Het is niet eens dat we je daar niet mee WILLEN helpen, maar Windows is zo totaal anders dan het OS van Apple dat de meesten hier er niet veel vanaf weten en dat ook graag zo houden. Op dit forum vragen stellen over problemen met Windows is net zoiets als op een Ferrari forum vragen waarom de ontsteking van je Citroen 2CV (lelijke eend) niet lekker loopt.:evil:

”Sweet*Princess”

waarom kan ik hem niet dan downloaden
    moet tog kunnen
    bij een vriendin van mij lukt het wel

Lijkt me dus een duidelijke zaak. Wanneer dezelfde handelinge (downloaden / installeren) op een gelijksoortige andere computer wel lukken dan is er duidelijk iets niet helemaal lekker met je computer. Ik zou dat eerst maar eens goed nakijken of laten nakijken door iemand die daar wat meer zicht op heeft.:-)

Bijdrager
    SweetPrincess

ok thanks dat je jullie mij wouden helpen om itunes
    downloaden,wat niet erg gelukt is

nu haat ik itunes dat die niet lukt op mijn computer
    maar ja :P

nee maar dus ik moet nu zeker weg van itunes forum
    omdat ik geen mac heb :cry:

ok doeii

Bijdrager
    SweetPrincess

maar ik heb wel een ipod
    dus ik mag wel hier blijven:P
    hhaa

ok doei:lol:

Bijdrager
    S.A.F

Je mag hier zeker blijven. Ik (en met mij vele anderen hier) hebben een Windows XP computer. Ik heb ook een iPod van Apple. Wat maakt het allemaal uit… Hier is heel veel informatie te vinden waar ook wij als Windows gebruikers veel aan hebben. 99% van de iPod gerelateerde posts op dit forum is ook voor ons interessant.

Bovendien vergeten veel Maccers dat Apple met haar iPod + iTunes ook Windows gebruikers voor haar product wilde winnen.
    Genoeg redenen voor Windows gebruikers om hier lekker te blijven.

p.s.: Een antwoord op je vraag weet ik zo snel niet. Leg eens uit wat er gebeurt als je via de website of cd iTunes wilt installeren en de setup start?
    En Louis Vuitton en Burberry? :?
    :wink:

Bijdrager
    SweetPrincess

aaah wat ben lief saf

ja ik zou het even vertellen wat er gebeurt als ik itunes de site wil opstarten
    http://www.apple.com/nl/itunes/ is de site

maar als ik het opstart dan ga ik naar gratis downloaden
    klik er op,dan komt er een blauw stuk te staan daarnaast staat wat je met itunes kan
    komt er niks te staan geen knop het het te downloaden

ik wil hem wel graag hebben

Bijdrager
    magic-with-mac

Welke browser gebruik je?
    Dat is het programma waarmee je internet paginas bekijkt.

Bijdrager
    S.A.F

Druk dan eens hier op:

http://www.apple.com/nl/itunes/download/

Lukt het nu wel. Misschien houdt je browser popups tegen. Klik dan op de gele balk die boven in beeld verschijnt als je hem probeert te downloaden.

Bijdrager
    SweetPrincess

nee het lukt helemaal
    niet met intenet exployer
    en niet me mozilla fire fox
    hij opent hem wel,maar er staat alleen maar blauw verder niks
    :( :( :( :( :( :( :( :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 36)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.