12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    James T. Kirk

Ik wil een Android phone kopen :lol:

Misschien onbegrijpelijk voor de die hard iPhone bezitters hier, maar ik heb plannen voor een ZDE Blade (a.k.a. Orange San Francisco) vanwege de prijs/kwaliteit verhouding en simlockvrij-heid. Verder ben ik dan ook nog een prepaid beller, dus heb de telefoon meer voor af-en-toe bellen/SMSen en in de buurt van WiFi punten checken van e-mail, en alternatieve TomTom. Een iPhone is prachtig, maar voor mij financieel niet haalbaar. Uiteraard wordt zo’n toestel natuurlijk weer niet ondersteund door iSync, of kun je er toch wel wat mee? Mijn SonyEricsson had zelfs een betaalde Feisar plug in nodig, omdat het anders ook niet werkte. Kan ik de bluetooth van zo’n smartphone nu wel koppelen met de Mac, wel toch zeker? Heeft iemand ervaring op dit gebied?

Bijdrager
    Garbera

Niet onbegrijpelijk dat je een android-toestel wil, maar je zit wel op het verkeerde subforum ben ik bang.

Bijdrager
    fatboysmart

Heb je dit draadje al bekeken? 54 pagina’s leesplezier.:slant:

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1427013/0

ik kwam er wel dit stukje tegen, dus je kunt hem kennelijk mounten met USB…

Bijdrager
    James T. Kirk

Zó, jullie zijn snel!:cool: Nee, ik zocht, maar kon er niets over vinden, vandaar mijn nieuwe post, misschien verkeerd gezocht! Ik dacht dat subforum Hardware goed was, niet dus?

Bijdrager
    youp.c

Opzich is de onderverdeling hardware niet fout, het zit ‘em in Mac en bluetooth is universeel, je kan gewoon met vrijwel elke telefoon bestanden uitwisselen.

Bijdrager
    Chorro

Nee, we hebben een subforum wat gaat over iPhone hardware. Je zit nu in de hardware van de Mac. Is verder geen ramp hoor :sarcastic:

Bijdrager
    Garbera
    James op 20 april 2011

Zó, jullie zijn snel!:cool: Nee, ik zocht, maar kon er niets over vinden, vandaar mijn nieuwe post, misschien verkeerd gezocht! Ik dacht dat subforum Hardware goed was, niet dus?

Dit is Hardware voor de mac. Maar geeft niks, foutje moet kunnen :p.

Zou eigenlijk niet weten waar dit onderwerp anders moet, volgens mij omdat OMT vooral over Apple gaat. Op tweakers, fok of een andere community kan je deze vraag denk ik beter kwijt;)

Veel succes ermee!

Bijdrager
    fatboysmart

Zijn vraag gaat toch over koppeling met Mac, dus op zich is het prima deze te stellen op OMT lijkt me.

Bijdrager
    boerke

kijk eens op:

http://www.salling.com/

en

http://mac.eltima.com/sync-mac.html

In principe sync je android telefoon met google,
    (adressen/agenda),
    en sync je het terug naar je mac met bv syncmate.

muziek en foto’s kan je met het salling progje regelen.

Bijdrager
    James T. Kirk

@Chorro, nou nee, geen iPhone hardware, het is immers geen Apple, het gaat over de koppeling met mijn Mac. @Garbera: Ik heb al járen een Mac, dus lijkt mij een vraag tussen koppeling tussen een telefoon (al is het nu een Smartphone met Android OS) en mijn Mac juist de goeie plek onder hardware. @Boerke, bedankt voor de nuttige links!

Bijdrager
    madcat

let er wel op dat prepaid en mobiel internet een goede combinatie is voor een hele hoge rekening!

Bijdrager
    James T. Kirk

@madcat: Ja, dat houd ik scherp in de gaten, alleen in noodgevallen!:lol:

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.