7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    MaxVanRingen

Ik verkoop mijn EyeTV Hybrid; krijg Digitale TV van KPN; welke moet ik nu kopen?

Hallo allemaal,

Ik heb vanavond digitale tv aangevraagd van KPN Telecom en neem daarom afscheid van mijn ‘ouderwetse kabel tv’. Momenteel heb ik een EyeTV Hybrid om op mijn MacBook Pro tv te kijken maar deze is niet bruikbaar voor digitale tv van KPN. Welke versie moet ik nu kopen, want ik kijk meer tv op mijn MacBook Pro dan op mijn televisie.

Ik hoor graag van jullie!

Groeten,

Bas

Bijdrager
    densing

Als je interactief hebt, dan kun je een app installeren en dan kijk je tv op je mac of de ipad

Bijdrager
    MaxVanRingen

Joh! Daar heb ik helemaal geen rekening mee gehouden… maar ja, dat heb ik! Top tip! Bedankt!

Bijdrager
    silvercircle

Is zoiets ook mogelijk met digitale tv van Telenet in België? Over welke app gaat het hier?

Bijdrager
    FujiFilm

Ben ik ook benieuwd naar !

Wij kunnen ( als je telenet hebt ) Yeloapp gebruiken, freet wel serieus aan je bandbreedte !!!

Bijdrager
    silvercircle

Lap, zal niet gaan voor mij. Internet nog altijd via Belgacom en TV via Telenet.
    Is er niets mogelijk met de HDMI uitgang van mijn oude Indi of Digicorder van Telenet?
    Als ik dat al eens op mijn computer scherm zou krijgen…. maar blijkbaar bestaat daar niets voor:cry:

Bijdrager
    FujiFilm

Daar heb ik echt geen idee van !

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.