18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)
  • Q:
    Bijdrager
    Bouma

ik plakte de apple sticker en toen ging het mis

Je kent het, je hebt net een apple gekocht en je zit te denken waar moet ik die apple sticker nu eens opplakken, vervolgens stop je het sticker vel weer terug in het doosje.

Afgelopen zaterdag had ik die sticker weer in mijn hand, ik als tevreden apple gebruiker wil dit graag aan de rest van de wereld laten zien en dus plak ik de sticker op mijn auto.

Vol enthousasme reed ik richting groningen, en plotseling….. begon mijn auto te praten, doet die wel vaker heeft namelijk een sprekende boordcomputer, meestal is de ruitenwisser vloeistof op, maar nu was het anders! er klonk namelijk “Ding Dong, Motor temparatuur te hoog, stop onmiddelijk!” wegslepen dus!

Bleek een koelprobleem te zijn.

Toen ik zondag alles nog even overdacht viel alles ineens op zijn plek, die sticker kwam uit het doosje van mijn Core Duo Macbook Pro, de laptop waar ik al veel problemen mee gehad heb, en ook bekend staat om zijn koelproblemen.

Toeval of niet, maar voortaan denk ik wel even beter na als ik ergens een sticker op plak!

Alle voorbijgangers zullen wel gedacht hebben daar staat een appeltje stil.

Bijdrager
    Proof of Youth

Leuk verhaal:)

Bijdrager
    Brainiac

Hehe..:P

Wachten op de volgende generatie?

Bijdrager
    Bouma
    ”Brainiac”

Hehe..:P

Wachten op de volgende generatie?

Laguna’s? Ehm nee dacht het niet! Dacht eerder aan Rolls Royce komt er toeminste iemand langs als die kapot is om hem te maken en hoef je niet 10 dagen te wachten op een gaatje in de planning van een dealer.

Mac Book Pro’s? Ehm die hoop ik over te kunnen slaan!

Bijdrager
    jf

Nouja, ben je in ieder geval op tijd voor je APK (die zaterdag verloopt).

Mijn auto (nouja, van de leasemaatschappij) staat al weer een week bij de schadehersteller. Het kan dus erger…

Bijdrager
    Bouma
    ”jf”

Nouja, ben je in ieder geval op tijd voor je APK (die zaterdag verloopt).

Mijn auto (nouja, van de leasemaatschappij) staat al weer een week bij de schadehersteller. Het kan dus erger…

Goed gezien!

Alleen mijn probleem is, als ze dus pas volgendeweek tijd hebben voor mijn auto ik een week een auto moet huren, dus kleine auto 45 euro per dag + reparatie is echt belachelijk veel geld voor zo’n klein probleempje als een waterpomp.

Die grapjassen van Renault hebben die waterpomp ook nog een opgenomen in de distributielijn dus is het ook nog eens een dure reparatie, omdat de hele boel uit elkaar moet, en dus de distributie riem ed vervangen moet worden.

Het is namelijk zo dat de leasebedrijven gewoon tijd bij de garage opkoopt van te voren, en omdat dit hun grootste klanten zijn krijgen die prioiteit, erg jammer dus voor de niet lease rijder.

Bijdrager
    jf

Mwoach, niet alle leaserijders hebben dat privelege. Ik mag gewoon zelf naar de garage en moet ook gewoon vanevoren een afspraak maken. Voordeel is dat ik dat doe bij een redelijk klein bedrijfje dat, ongeacht wie je bent, gewoon nog tijd voor je hebben. dat scheelt.

Met m’n alfa moest een keer de hele versnellingsbak eraf omdat 1 nippeltje verstopt zat. Vroeger kon je daar van buiten bij, tegenwoordig blijkbaar niet meer. Gevolg: 1000 euro aan kosten voor een onderdeeltje van nog geen vijf euro.

Ik ga voorlopig toch maar geen apple sticker op m’n auto’s plakken geloof ik…

Bijdrager
    trabant

Luchtkoeling… :bigsmile:

Bijdrager
    Bouma
    ”trabant”

grrrrrrr :x

Bijdrager
    Kyokushinkai

Laguna’s schijnen nogal veel technische problemen te hebben.

Bijdrager
    Bouma
    ”Kyokushinkai”

Voornamelijk electonisch, en dan bij het type van 2001, dit is een gote partij die nu net uit de lease contracten komen, en daarom zie je er zoveel stil staan. Ik heb een 2002 model die toch net ietsje beter is. Alhoewel, Turbo 2x vervangen, linksvoor ruit bediening, rechtsvoor ruitbediening en nu de waterpomp.

Bijdrager
    NiTroX

Leuk verhaal!
    Wat een toeval.:)

Jammer van je auto, natuurlijk.

Bijdrager
    Roberta
    ”Jens
    ”Kyokushinkai”

Voornamelijk electonisch, en dan bij het type van 2001, dit is een gote partij die nu net uit de lease contracten komen, en daarom zie je er zoveel stil staan. Ik heb een 2002 model die toch net ietsje beter is. Alhoewel, Turbo 2x vervangen, linksvoor ruit bediening, rechtsvoor ruitbediening en nu de waterpomp.

Ja, het is pompen of verzuipen :wink: .

Bijdrager
    Cenobyte
    ”trabant”

…en een bak luchtvervuiling :wink:

Bijdrager
    trabant
    ”Cenobyte”
    ”trabant”

…en een bak luchtvervuiling :wink:

Het keffertje doet zijn best…
    Ik weet niet of die ook slechts 2x300cc bij max 3500 toeren is, iets zegt me dat daar een zwaardere motor in zit. :sealed:

Bijdrager
    RiFF

Duidelijk nu waar de oorzaak van die oververhitting ligt: de stickers die in dezelfde doos als de computer worden vervoerd!

Bijdrager
    hopsa

ho eens! Die Trabant heeft ook gewoon echt een Trabant! Dat is vet.

Bijdrager
    Petje

Ik heb ook een stikker geplakt, maar die komt uit de doos van mijn altijd werkende imac.
    Dus ik vermoed dat mijn auto nu ook altijd blijft werken.

Dat lijkt me het moraal van jou verhaal……..wel grappig verhaal trouwens.
    Hoop dat verder alles weer op z’n plek valt… ehh… staat.

18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.