8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Bruce27

ik moet een cd via mbp kopieren naar een ipad (niet de mijne)

Hoe kopieer ik een cd middels mijn mbp naar en ipod van en ander. (dus niet gesynschroniseerd met mijn mbp) Ik wil die ipod zien als een usb stick.
    En moet ik de cd eerst op mijn mbp zetten of kan het rechtstreeks via mijn mbp naar de ipod?
    Thanks!

Bijdrager
    Hansi2124

Dit topic hoort niet thuis in subforum One More Thing. Daarom verplaatst.

Bijdrager
    Bruce27

en waar staat het dan nu?
    bvd,

Bijdrager
    Hansi2124

Hier.
    Kijk maar boven je onderwerp….

Bijdrager
    Hansi2124

Ik neem aan dat het over een iPod gaat, niet over een iPad, zoals in je onderwerpregel staat. Maar dat terzijde.

Als je vóór het aansluiten van die iPod in de voorkeuren van iTunes (Apparaten) een vinkje zet bij de bovenste optie

moet je handmatig de cd kunnen overzetten, lijkt mij.

Bijdrager
    Bruce27

dank voor de aandacht. maar ik heb het toch echt over een iPad van een kennis die haar CD erop wil zetten die niet via iTunes is te verkirjgen. (selfmade recording) en ook geen imac of pc heeft. Aangezien een iPad geen usb heeft (onbegrijpelijk) kan je niets anders doen je iphone of MBP oid aansluiten. Maar dan ontstaat de vraag om te syncen met elkaar. Dit is belachelijk natuurlijk en veel te omslachtig.
    Kortom, apple heeft in feite een waardeloos ding geleverd als je geen mac erbij hebt. De weg naar een verplichte cloud wordt heel geniepig ingezet, en daarmee alle vrijheid en privacy aangetast.
    Ik voorzie binnen vijf jaar geen harde schijf meer in een mac en usb; slechts een toetsenbord met cloud-toegang. En de rest wordt door oom apple beheerst. Mij niet gezien.

Bijdrager
    Hansi2124

Een iPad heeft een aansluiting zodat je met een bijgeleverd kabeltje deze aan een computer kan pluggen. Kan elke computer zijn. Zo moet je die ook activeren, dus dat zal die kennis toch al eerder hebben gedaan.
    Verder kan ik geen info vermelden, aangezien ikzelf geen iPad bezit.

Bijdrager
    Bruce27

kennis heeft geen pc of mac., alleen een iPda. en nee hoor, geen usb-ingang aan de ipad, alleen de brede stekker (als in iPhone en lader)en andere kant usb voor mac of pc. maar dan gaat ie automatisch naar iTunes op de mac en wil syncen.
    Je kunt niet aan twee mac’s gesynced zijn. dit is dus compleet waardeloos.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.