3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:

Bijdrager
    diannnn

Ik krijg mijn Iphoto bibliotheek niet meer geopend

Ik heb sinds kort een MacBook Air. Alle foto’s waren overgezet en in iPhoto gezet, na een vakantie waren hier ook een aantal nieuwe foto’s aan toegevoegd (waar ik dus nog geen reserve kopie van heb).

Nadat ik mijn MacBook aanzette moest ik opeens een nieuwe bibliotheek instellen. Ik kon mijn gevulde bibliotheek niet aanklikken. Als ik op ‘ andere bibliotheek’ klik kan ik via Finder wel mijn gevulde bibliotheek vinden. Als ik op ‘Open’ klik gebeurt er alleen niks.
    Toen heb ik een nieuwe biliotheek aangemaakt en hier mijn gevulde bibliotheek naar toe gesleept. Halverwege het importeren kwam er een melding in beeld dat de schijf vol is (ik heb erg veel foto’s). Ik zie nu alleen geen oplossing meer om mijn gevulde bibliotheek te kunnen openen. Kan iemand mij hier mee helpen?

Bijdrager
    Joffry

Als je schijf te klein is, moet je de foto’s eerst maar eens op een externe schijf zetten (slepen). Verder moet je NOOIT in de Finder met je foto’s werken, maar UITSLUITEND in iPhoto. Als je alle foto’s op een externe schijf hebt, kan je op diezelfde schijf (eerst partities aanmaken) je iPhoto bibliotheek aanmaken.
    (Je hebt dit topic 2x aangemaakt ?)

Bijdrager
    Beech

Je had beter eerst dit kunnen doen. Kun je trouwens nog steeds toepassen op je oorspronkelijke bibliotheek.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.